Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13526
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДем'янчук, Олександр Никанорович-
dc.contributor.authorЧихурський, Анатолій Сергійович-
dc.contributor.authorDemianchuk, Oleksandr N.-
dc.contributor.authorChykhurskyi, Anatolii S.-
dc.date.accessioned2018-01-10T14:30:50Z-
dc.date.available2018-01-10T14:30:50Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationДем'янчук О. Н. Педагогічні умови естетичного виховання особистості в процесі навчання образотворчого мистецтва / О. Н. Дем'янчук, А. С. Чихурський / Мистецька освіта: історія, теорія, технології. - Харків - 2017. - С. 200-214.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 75.022.82:658.2-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13526-
dc.description.abstractМеханізм модернізації педагогічних умов естетичного виховання підлітків у процесі навчання образотворчого мистецтва. У дослідженні визначаються механізми модернізації педагогічних умов естетичного виховання підлітків в процесі навчання образотворчого мистецтва, проаналізовано сучасні інноваційні технології. Розкрито зміст поняття “художня культура підлітків”, запропоновано організаційно-педагогічні умови, що забезпечують ефективність естетичного виховання підлітків у процесі навчання образотворчому мистецтву. Визнано позитивну роль суб’єктивного сприймання і переживання творів мистецтва, що дозволяють реалізувати його об’єктивний естетичний смисл. Виявлено значущість мислиннєвої активності, здатності підлітків до “співдїї”, «співпереживання» через образне і понятійне узагальнення. Досліджено зв’язок одиничного (конкретно-чуттєва форма, образне узагальнення) і загального (чуттєве сприйняття багатогранної сутності зображуваного явища). Обґрунтовано зміст репродуктивного (фрагментарний і сюжетний підрівні); емоційно-художнього; інтуїтивно - художнього; усвідомлено-художнього рівнів сприймання творів образотворчого мистецтва. In research the mechanisms of modernization of pedagogical terms of aesthetically beautiful education of teenagers are determined in the process of studies of fine art, modern innovative technologies and newest methods are analysed. Maintenance of concept "Artistic culture of teenagers" is exposed, organizational and pedagogical terms which provide efficiency of teenagers’ aesthetic training in the process of the fine art studies. The positive role of subjective perception and experiencing of pieces of art is confessed which allow to realize his objective aesthetic sense. The importance of cognitive activity, the ability of adolescents to "assistance", "empathize" are detected through figurative and conceptual generalization. Connection of unit (certainly and perceptible form, generalization) and general (sensory perception of a multi-faceted nature of the imaging phenomenon) are examined. The content of reproductive (fragmentary and with a plot sublevels); emotional and artistic; intuitively and artistic; consciously and artistic levels of perception of fine art works.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherХарківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковородиuk_UK
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UK
dc.subjectвікові особливостіuk_UK
dc.subjectпідліткиuk_UK
dc.subjectестетичне вихованняuk_UK
dc.subjectpedagogical termsuk_UK
dc.subjectage-old featuresuk_UK
dc.subjectteenagersuk_UK
dc.subjectaesthetically beautiful educationuk_UK
dc.titleПедагогічні умови естетичного виховання особистості в процесі навчання образотворчого мистецтваuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
naykrob3.pdf198,03 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.