Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13472
Title: Вплив біологічного зворотного зв’язку на показники сенсомоторної реакції у дітей із синдромом дефіциту уваги та гіперактивності
Authors: Качинська, Тетяна Валеріївна
Моренко, Олена Андріївна
Абрамчук, Ольга Миколаївна
Коцан, Ігор Ярославович
Kachynska, Tetiana V.
Morenko, Olena A.
Abramchuk, Olha M.
Kotsan, Ihor Ya.
Bibliographic description (Ukraine): Качинська Т. В. Вплив біологічного зворотного зв’язку на показники сенсомоторної реакції у дітей із синдромом дефіциту уваги та гіперактивності / Т. В. Качинська, О. А. Моренко, О. М. Абрамчук, І. Я. Коцан // Системна організація психофізіологічних та вегетативних функцій (медико-біологічні аспекти) : матеріали конференції присвячені 90-річчю від дня народження професора, доктора медичних наук Гіттіка Леоніда Самійловича та 45-річчю кафедри фізіології людини і тварин, м. Луцьк, 8–10 червня 2016 року / Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки. – Луцьк, 2016. - С. 57–58.
Issue Date: 2016
Date of entry: 15-Dec-2017
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: синдром дефіциту уваги та гіперактивність
альфа-тренінг
сенсомоторна реакція
кореляція
Abstract: Мета дослідження – виявити та дослідити вплив біологічного зворотного зв’язку на показники сенсомоторної реакції у дітей із синдромом дефіциту уваги та гіперактивності. Результати досліджень підтверджують позитивний вплив альфа-тренінгу на психоемоційний стан дитини, а також вказують, що збільшення відносної потужності альфа ритму сприяє більш точному виконанню завдання, врівноваженості процесів збудження та гальмування, зменшенню часу сенсомоторної реакції і, як наслідок, збільшенню самоконтролю психоемоційного стану в дітей із синдромом дефіциту уваги та гіперактивності.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13472
Content type: Thesis
Appears in Collections:Наукові роботи (FB)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Papers_2016_ua.pdf1,7 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.