Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13449
Назва: Педагогічна практика як провідна умова професійного самовизначення майбутнього вчителя початкової школи
Автори: Пріма, Раїса Миколаївна
Єлова, Тетяна
Prima, Raisa M.
Yelova, Tetiana
Бібліографічний опис: Пріма Р. Педагогічна практика як провідна умова професійного самовизначення майбутнього вчителя початкової школи / Р. Пріма, Т. Єлова // Актуальні проблеми педагогічної освіти: європейський і національний вимір: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (16-17 травня 2017 року). – Луцьк, СНУ імені Лесі Українки, 2017. – С.216-219.
Дата публікації: 2017
Дата внесення: 8-гру-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження: проаналізувати роль педагогічної практики у професійному становленні майбутнього вчителя початкової школи, формування його професійного самовизначення на етапі навчання у ВНЗ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13449
Тип вмісту: Thesis
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези Прніма, Єлова.pdf95,86 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.