Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13157
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПріма, Раїса Миколаївна-
dc.contributor.authorPrima, Raisa M.-
dc.date.accessioned2017-09-18T09:49:46Z-
dc.date.available2017-09-18T09:49:46Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПріма Р. М. Практикоорієнтована спрямованість освітнього середовища підготовки професійно мобільного вчителя початкової школи / Р.М.Пріма // Нові технології навчання / Інститут інноваційних технологій змісту освіти МОН України. - Київ, 2016. – Вип.89. – Ч.1. – С.27-31.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 373.3 :37.011.31-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13157-
dc.description.abstractУ статті наголошується на доцільності практикоорієнтованості фахової підготовки майбутнього професійно мобільного вчителя. Висвітлено аспекти такого середовища практико орінтованого навчання, яке спрямоване на розвиток особистості, спроможної гнучко реагувати на постійно змінні суспільні умови, що вирізняється своєю оперативністю, мобільністю, динамізмом, конструктивністю, почуттям відповідальності у професійній діяльності. Закцентовано увагу на реалізації особистісно формувальної функції педагогічної практики як сполучної ланки між теоретичним навчанням майбутніх учителів початкових класів та їхньою самостійною роботою в школі. The article emphasizes the practical orientation reasonability of professional training of the future professionally mobile teacher. The author distinguishes the aspects of practice-based teaching, which is aimed at development of personality, able to respond flexibly to ever-changing social environment, and the personality that is noted by its efficiency, mobility, dynamism, constructive, sense of responsibility in the professional activity. Attention is emphasize to the implementation of personally formative function of teaching practice as a bridge between the theoretical training of future primary school teachers and their independent work at school.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherІнститут інноваційних технологій змісту освіти МОН Україниuk_UK
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UK
dc.subjectпедагогічна практикаuk_UK
dc.subjectпрактико орієнтоване навчанняuk_UK
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UK
dc.subjectпрофесійна мобільністьuk_UK
dc.subjectучитель початкової школиuk_UK
dc.subjecteducational environmentuk_UK
dc.subjectteaching practiceuk_UK
dc.subjectthe practical orientation of traininguk_UK
dc.subjectqualified preparationuk_UK
dc.subjectprofessional mobilityuk_UK
dc.subjectteacher of initial schooluk_UK
dc.titleПрактикоорієнтована спрямованість освітнього середовища підготовки професійно мобільного вчителя початкової школиuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
prima_2016.pdf689,92 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.