Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13083
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMakaruk, Larysa-
dc.date.accessioned2017-09-11T09:39:23Z-
dc.date.available2017-09-11T09:39:23Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationMakaruk, L. (2016). Options for Multimodal Expression and the Literacy Required for Perceiving the Meaning of Textual Material in the Digital Age. East European Journal of Psycholinguistics, 3(1), 83–90. https://doi.org/10.29038/eejpl.2016.3.1.mak-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13083-
dc.description.abstractThis article deals with the visualization of textual information, and provides a description and an analysis of the principal means by which this process of visualization can be achieved. Extensive attention has been given to images of various kinds which are being employed nowadays in almost all types of discourse and on different language levels, and their specific advantages and disadvantages have been noted. Other media devices including charts, graphs and various types of diagrams have received some attention as well, although not to the same degree, and their importance and their unique characteristics have been described. The distinctive features of non-verbal means have been analyzed in the light of the developmental patterns which can be observed in recent decades. A great deal of attention has been focused on the fact that traditional paradigms are in the process of being reoriented in the 21st century. As a result of this evolution, it is necessary to reconsider some paradigms which we may have assumed to be fixed permanently. On a broader level, the concepts of multimodal and visual literacy have been characterized in terms of the approaches which are proving to be appropriate for present-day linguistic study.У статті розглянуто способи візуалізації текстової інформації. Обгрунтовано особливості зображень, світлин, таблиць, діаграм, графіків. Значну увагу звернуто на ілюстративні компоненти та доцільність їх використання у різних типах дискурсу. Проаналізовано їх переваги та недоліки, беручи до уваги сучасні лінгвістичні парадигми. Окреслено специфіку паралінгвальних компонентів комунікації з урахуванням пріоритетних тенденцій розвитку соціуму. Зосереджено увагу на тому, що в ХХІ ст. відбулася переорієнтація традиційних парадигм як результат, виникла закономірна потреба у переосмисленні усталених підходів до аналізу текстів. Висвітлено поняття мультимодальна грамотність та візуальна грамотність з огляду на концепцію розвитку сучасного соціуму. Простежено взаємозв’язок і взаємозалежність кількох семіотичних ресурсів у межах одного тексту. Виявлено особливості вербальних та невербальних компонентів як складників різних знакових систем. Звернуто увагу на те, що характерною ознакою сучасної англомовної писемної комунікації є симбіоз неоднорідних семіотичних ресурсів, які належать до кількох знакових систем. Обґрунтовано особливості невербальних одиниць, які, як і вербальні, можуть бути контекстуально залежними, часто вступають у парадигматичні зв’язки.uk_UK
dc.language.isoenuk_UK
dc.publisherLesya Ukrainka Eastern European National Universityuk_UK
dc.subjectmultimodal literacyuk_UK
dc.subjectnon-verbal means of communicationuk_UK
dc.subjectmultimodalityuk_UK
dc.subjectsemiotic resourcesuk_UK
dc.subjectparalinguistic devicesuk_UK
dc.subjectмультимодальна грамотністьuk_UK
dc.subjectневербальні засоби комунікаціїuk_UK
dc.subjectмультимодальністьuk_UK
dc.subjectсеміотичні ресурсиuk_UK
dc.subjectпаралінгвістичні засобиuk_UK
dc.titleOptions for Multimodal Expression and the Literacy Required for Perceiving the Meaning of Textual Material in the Digital Ageuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.29038/eejpl.2016.3.1.mak-
Розташовується у зібраннях:East European Journal of Psycholinguistics, 2016, Volume 3, Number 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
111_eejpl_journal_3.pdf207,31 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.