Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13076
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBuchatska, Svitlana-
dc.date.accessioned2017-09-11T09:15:49Z-
dc.date.available2017-09-11T09:15:49Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationBuchatska, S. (2016). Psychological Foundations of Mind Mapping Strategies. East European Journal of Psycholinguistics, 3(1), 34–44. https://doi.org/10.29038/eejpl.2016.3.1.buc-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13076-
dc.description.abstractThe present study investigates psychological foundations of mind mapping as one of the relevant tools in teaching and learning process. A Mind Map, the modern approach implemented and developed by Tony Buzan is viewed as a visual diagram used to record and organise information in a way which the brain finds captivating and easy to process. It is based on the conception of radial tree, diagramming key words in a colorful, radiant, tree-like structure. The study focuses on the theoretical analysis of brain’s as well as cerebral hemispheres’ functioning aiming to explain the claimed increased effectiveness of mind mapping over other forms of learning, understanding, remembering and performing. Much attention is devoted to the benefits and challenges of using mind maps. Thus, some sufficient mind mapping strategies for English teachers which can be effectively used in the classroom have been presented. The research confirms that mind mapping is a beneficial learning tool to help students brainstorm any topic and think creatively. It is a powerful way for students to reach high levels of cognitive performance. У дослідженні проведено аналіз психологічних основ створення інтелектуальних мап (ментальних карт) як одного з важливих та релевантних інструментів у навчальному процесі. Інтелектуальні мапи, як сучасний підхід у викладанні, розроблений Тоні Бузеном розглядається як візуальна схема, яка використовується для запису та організації інформації, що легко піддається обробці. Ідея інтелектуальної мапи заснована на концепції радіального дерева, у якому його окремі елементи, ключові слова поєднуються у барвисту, деревоподібну структуру. У дослідженні увага зосереджена на теоретичному аналізі функцій мозку загалом та півкуль головного мозку зокрема, який дозволяє пояснити високу ефективність використання інтелектуальних мап у порівнянні з іншими формами навчання, розуміння, запам’ятовування та виконання рішень. Велику увагу приділено перевагам та недолікам використання ментальних карт. Відтак, у статті представлені деякі стратегії використання карт для вчителів, які можуть бути ефективно використані у викладанні англійської мови. За результатами дослідження доведено, що інтелектуальні мапи є необхідним інструментом навчання, який допоможе студентам активізувати свій інтелектуальний резерв, обговорюючи будь-яку тему і мислити творчо. Це – потужний спосіб для досягнення високого рівня когнітивних функцій.uk_UK
dc.language.isoenuk_UK
dc.publisherLesya Ukrainka Eastern European National Universityuk_UK
dc.subjectінтелектуальні мапиuk_UK
dc.subjectпсихологічні основиuk_UK
dc.subjectвикладання англійської мовиuk_UK
dc.subjectперевагиuk_UK
dc.subjectвізуальні діаграмиuk_UK
dc.subjectзасоби навчанняuk_UK
dc.subjectстудентиuk_UK
dc.subjectmind mappinguk_UK
dc.subjectpsychological foundationsuk_UK
dc.subjectteaching Englishuk_UK
dc.subjectbenefitsuk_UK
dc.subjectvisual diagramuk_UK
dc.subjectlearning tooluk_UK
dc.subjectstudentsuk_UK
dc.titlePsychological Foundations of Mind Mapping Strategiesuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.29038/eejpl.2016.3.1.buc-
Розташовується у зібраннях:East European Journal of Psycholinguistics, 2016, Volume 3, Number 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
101_eejpl_journal_3.pdf419,06 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.