Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13054
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛіченко, Анна Дмитрівна-
dc.contributor.authorLichenko, A. D.-
dc.date.accessioned2017-07-29T18:48:09Z-
dc.date.available2017-07-29T18:48:09Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЛіченко А.Д. Мас-медіа як засіб реалізації зовнішньополітичних концепцій «soft power» і «smart power» /А.Д.Ліченко //Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи : наук.-практ. журн. / відп. ред. С. І. Кравченко; упоряд. М. А. Рожило. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. – № 9–10 (7). – C. 24–28.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 316.776.2 + 327.8-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13054-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі використання провідними державами світу нових медіа як інструменту впливу на зарубіжну аудиторію з метою досягнення зовнішньополітичних цілей, формування привабливого іміджу, пропаганди ідей тощо. Виокремлено функції, які виконують медіа у контексті реалізації зовнішньополітичних концепцій «soft power» і «smart power». Окреслено явище інформаційної гегемонії медіакорпорацій, які спричиняє одновекторність комунікаційних потоків, як наслідок країни «третього світу» виступають лише як пасивні споживачі новин, які продукують держави-лідери. Розкрито поняття «астротурфінгу» як технології створення штучної громадської думки. This article is about the problem how the leading countries of the world use new media as a tool of influence on foreign audiences. The main goal of this impact is creating an attractive image and achieving foreign policy objectives. In the article were determined functions of media as a tool of implementation political concepts Soft Power and Smart Power. In the article was considered the phenomenon of information hegemony of modern media holdings that control almost all information space. Also in the article was considered the concept of astroturfing as the technology of artificial public opinion.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectмедіавпливиuk_UK
dc.subjectinfluences of mediauk_UK
dc.subjectзовнішня політикаuk_UK
dc.subjectforeign policyuk_UK
dc.subject«soft power»uk_UK
dc.subjectSoft Poweruk_UK
dc.subject«smart power»uk_UK
dc.subjectSmart Poweruk_UK
dc.subjectзарубіжна аудиторіяuk_UK
dc.subjectforeign audienceuk_UK
dc.subjectастротурфінгuk_UK
dc.subjectastroturfinguk_UK
dc.titleМас-медіа як засіб реалізації зовнішньополітичних концепцій «soft power» і «smart power»uk_UK
dc.title.alternativeMedia as a Tool of Realization Political Concepts of «Soft Power» and «Smart Power»uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2016, № 9-10 (7)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lichenko A.pdf141,7 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.