Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12978
Назва: Формування готовності майбутніх учителів музики до професійної самореалізації
Інші назви: Practical Aspect of Using a Portfolio in Preparing of Future Music Teachers to Professional Fulfillment
Автори: Зарицька, Анна Андріївна
Zarytska, Anna A.
Бібліографічний опис: Зарицька А. А. Формування готовності майбутніх учителів до професійної самореалізації / А. А. Зарицька // Вісник Прикарпатського університету. Педагогіка. – Івано-Франківськ: Прикарпатський національний університет імені В. Стефаника, 2014. – Випуск LI. - С. 62–66.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 17-лип-2017
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені В. Стефаника
Теми: професійна самореалізація
акмеологічна позиція
акмеологічна позиція
професійна підготовка
акмеологічне портфоліо майбутнього учителя музики
professional self-realization
acmeological position
training
acmeological portfolio of future music teachers
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено висвітленню процесуальних особливостей використання портфоліо у підготовці майбутніх учителів музики до професійної самореалізації на акмеологічних засадах. The article is devoted to procedural features of using a portfolio in preparing of future music teachers to professional fulfillment on acmeological basis.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12978
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zarytska_paper (1).pdf280,7 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.