Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12972
Назва: Особливості використання екологічної упаковки при формування міжнародної конкурентоспроможності вітчизняних підприємств
Інші назви: Features using environmental packaging of formation international competitiveness of domestic enterprises
Автори: Грицюк, Наталія Олександрівна
Grytsyuk, N. O.
Бібліографічний опис: Грицюк Н. О. Особливості використання екологічної упаковки при формування міжнародної конкурентоспроможності вітчизняних підприємств / Н. О. Грицюк // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2016. - Вип. 119(1). - С. 17-20.
Дата публікації: сер-2016
Дата внесення: 17-лип-2017
Видавництво: Херсонський державний університет
Теми: інвестиційно-інноваційний
проект
міжнародний
маркетинг
екологічний
упаковка
комплекс
investment and innovation projects
international marketing
environmental marketing
packaging
marketing mix
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемам використання екологічної упаковки вітчизняними підприємствами. Упаковку товару висвітлено як складова комплексу маркетингу, що допомагають розширенню внутрішнього та зовнішнього ринків збуту. Запропонований інвестиційно-інноваційний проект, який допоможе вирішити проблему у сучасних реаліях. This article is devoted to the problems of using ecological packaging domestic enterprises. Packaging of goods covered as part of the marketing mix, which helping expand domestic and foreign markets. There are investment and innovative project that will help solve the problem in today’s realities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12972
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17.pdf293,5 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.