Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12967
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХанін, Олександр Григорович-
dc.contributor.authorKhanin, Oleksandr H.-
dc.date.accessioned2017-07-17T12:05:59Z-
dc.date.available2017-07-17T12:05:59Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationХанін О. Г. Статистичні методи в менеджменті та бізнесі: методична розробка до спецкурсу / О. Г. Ханін; Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки , Факультет інформаційних систем, фізики та математики, кафедра математичного аналізу . – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2014. – 46 с.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12967-
dc.description.abstractПеред менеджером будь-якого напрямку і рівня стоїть задача прийняття правильних управлінських рішень. Звичайно саме поняття «правильних» залежить від контексту задачі. Але, у будь-якому випадку, для прийняття правильних рішень потрібна інформація. Методичне видання спрямоване на розкриття ролі статистичних досліджень в менеджменті та бізнесі.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectстатистична оцінкаuk_UK
dc.subjectнепараметричне оцінюванняuk_UK
dc.subjectінтервальне оцінюванняuk_UK
dc.subjectперевірка статистичних гіпотезuk_UK
dc.subjectкореляціяuk_UK
dc.subjectдинамічний рядuk_UK
dc.titleСтатистичні методи в менеджменті та бізнесіuk_UK
dc.typeLearning Objectuk_UK
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FITM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
stat_metod.pdf1,38 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.