Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12967
Назва: Статистичні методи в менеджменті та бізнесі
Автори: Ханін, Олександр Григорович
Khanin, Oleksandr H.
Бібліографічний опис: Ханін О. Г. Статистичні методи в менеджменті та бізнесі: методична розробка до спецкурсу / О. Г. Ханін; Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки , Факультет інформаційних систем, фізики та математики, кафедра математичного аналізу . – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2014. – 46 с.
Дата публікації: 2014
Дата внесення: 17-лип-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: статистична оцінка
непараметричне оцінювання
інтервальне оцінювання
перевірка статистичних гіпотез
кореляція
динамічний ряд
Короткий огляд (реферат): Перед менеджером будь-якого напрямку і рівня стоїть задача прийняття правильних управлінських рішень. Звичайно саме поняття «правильних» залежить від контексту задачі. Але, у будь-якому випадку, для прийняття правильних рішень потрібна інформація. Методичне видання спрямоване на розкриття ролі статистичних досліджень в менеджменті та бізнесі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12967
Тип вмісту: Learning Object
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FITM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
stat_metod.pdf1,38 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.