Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12915Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Головін, Микола Борисович | - | 
| dc.contributor.author | Holovin, Mykola B. | - | 
| dc.date.accessioned | 2017-07-10T10:25:48Z | - | 
| dc.date.available | 2017-07-10T10:25:48Z | - | 
| dc.date.issued | 2008 | - | 
| dc.identifier.citation | Головін М. Б. Практична навчальна діяльність з програмування в контексті теорії про поетапне формування розумових дій та понять/ М. Б. Головін // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2008.- Вип.20. - С. 312-317 | uk_UK | 
| dc.identifier.other | УДК 013.77:004.42; 37.013.03:004. 588(073) | - | 
| dc.identifier.uri | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12915 | - | 
| dc.description.abstract | Розглянуто навчальне програмування в контексті структурної організації ментального відображення об'єктів цієї діяльності. Educational programming in the context of structural organization of this activity objects' mental reflection are considered. Рассмотрено учебное программирование в контексте структурной организации ментального отображения объектов этой деятельности. | uk_UK | 
| dc.language.iso | uk | uk_UK | 
| dc.publisher | Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Kоцюбинського | uk_UK | 
| dc.subject | понятійні структури | uk_UK | 
| dc.subject | когнітивні процеси | uk_UK | 
| dc.subject | ієрархічні структури | uk_UK | 
| dc.subject | модель навчання | uk_UK | 
| dc.subject | conceptual structures | uk_UK | 
| dc.subject | cognitive processes | uk_UK | 
| dc.subject | hierarchical structures | uk_UK | 
| dc.subject | model of education | uk_UK | 
| dc.subject | понятийные структуры | uk_UK | 
| dc.subject | когнитивные процессы | uk_UK | 
| dc.subject | иерархические структуры | uk_UK | 
| dc.subject | модель обучения | uk_UK | 
| dc.title | Практична навчальна діяльність з програмування в контексті теорії про поетапне формування розумових дій та понять | uk_UK | 
| dc.title.alternative | Practical educational programming activity in the context of theory about step by step formation of cognitive activities and notions | uk_UK | 
| dc.title.alternative | Практическая учебная деятельность по программированию в контексте теории о поэтапном формировании умственных действий и понятий | uk_UK | 
| dc.type | Article | uk_UK | 
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FITM) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| educational programming.pdf | 799,76 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
