Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12760
Title: Взаємодія дедуктивного та індуктивного методів пізнання у співпраці “викладач – студент” в учбовому курсі музичної літератури середнього закладу музичної освіти
Authors: Коменда, Ольга Іванівна
Komenda, Olha I.
Bibliographic description (Ukraine): Коменда О. І. Взаємодія дедуктивного та індуктивного методів пізнання у співпраці “викладач – студент” в учбовому курсі музичної літератури середнього закладу музичної освіти / О. І. Коменда // Педагогічні пошуки в галузі мистецької освіти в Україні на межі третього тисячоліття: традиції, сучасність, перспективи: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції . – Луганськ, 2003. – С. 200–202.
Issue Date: 2003
Date of entry: 9-Jun-2017
Keywords: М. Скорик
"Карпатський концерт"
дедуктивний метод
індуктивний метод
музична література
Abstract: В методичних рекомендаціях на прикладі «Карпатського концерту» М. Скорика висвітлено поєднання дедуктивного та індуктивного методів вивчення матеріалу на заняттях музичної літератури, реалізоване у співпраці “викладач-студент”. Такий підхід дає змогу утримати негаснучим інтерес студента до предмету, оскільки дозволяє багатоманітне (залежно від теми, що вивчається) вільне перекомпонування структурних розділів уроку, способів подачі матеріалу, поєднання різних типів уроку в одному занятті і т. ін., позбавляє викладача загрози схематизму та одноманітності, оскільки пізнавальна ініціатива, здійснювана дедуктивним та індуктивним шляхом, йде не тільки від нього, але й від студента.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12760
Content type: Thesis
Appears in Collections:Наукові роботи (FKiM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття про скорика.pdf183,74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.