Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12707
Title: Особливості та види франчайзингових структур
Authors: Стрішенець, Олена Миколаївна
Олійник, О. В.
Strishenets, Olena M.
Oliinyk, O. V.
Bibliographic description (Ukraine): олійник О. В. Особливості та види франчайзингових структур / О. В. Олійник, О. М. Стрішенець // Молода наука Волині: пріоритети та перспективи досліджень : матеріали ХI Міжнар. наук.-практ. конф. студ. і асп. (16−17 травня 2017 року) / М-во освіти і науки України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Наук. т-во студ. і асп. ; [оргком. конф.: І. Я. Коцан та ін.]. - Луцьк, 2017. - С. 746-749.
Issue Date: 2017
Date of entry: 6-Jun-2017
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: франчайзинг
франчайзингові структури
Abstract: В умовах посилення конкуренції не тільки на зовнішніх, а й на внутрішніх ринках та обмеженості фінансових можливостей підприємств, важливим та ефективним кроком є використання франчайзингових систем. Це пояснюється тим, що основою ринкової економіки, з одного боку, є великі підприємства, які надають їй стабільності й керованості, а з другого – малий бізнес, який формує конкурентне середовище і характеризується високою мобільністю та забезпечує самостійність підприємницької діяльності. Для економіки України останнім часом характерна активізація саме малого бізнесу. Але, незважаючи на значні можливості малого бізнесу у процесі функціонування ринкової економічної системи, він має свої слабкі сторони, пов’язані насамперед із фінансуванням. Тому одним із шляхів вирішення даної проблеми є розвиток франчайзингу в Україні.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12707
Content type: Thesis
Appears in Collections:Наукові роботи (FEU)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
746-749.pdf141,67 kBAdobe PDFView/Open
Тит. Зміст.pdf149,22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.