Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12670
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩукіна, Ірина-
dc.contributor.authorShchukina, Iryna-
dc.date.accessioned2017-06-05T09:58:43Z-
dc.date.available2017-06-05T09:58:43Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЩукіна І. Леся Українка про музикальність творів Ольги Кобилянської: генеза і смислове наповнення / І. Щукіна // Волинь філологічна: текст і контекст : зб. наук. пр. / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Ін-т філології та журналістики ; [редкол.: Г. Л. Аркушин та ін.]. - Луцьк, 2016. - Вип. 22 : Універсум Лесі Українки. - С. 498-514-
dc.identifier.otherУДК 821.161.2-1.09-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12670-
dc.description.abstractУ статті розглянуто характеристику музичних особливостей оповідань Ольги Кобилянської, викладену в статті Лесі Українки «Писателі-русини на Буковині». Наведено приклади перегуків у біографіях і творчості письменниць, особливу увагу приділено музичним паралелям. Закцентовано на факті пара- лельного створення новели О. Кобилянської «Valse melancolique» та нарису Лесі Українки «Голосні струни», у яких музика стала «канвою» літературного твору й засобом для втілення своєрідної форми автобіографічності – життєпису душі. За прикладами простежується генеза рідкісної ментальної та творчої спів- звучності, що обумовила появу й певне смислове наповнення міркувань Лесі Українки. Подано, зокрема, тлумачення понять «симфонія» і «симфонічність» із погляду особливостей музичного жанру та їхнє потрактування в контексті статті Лесі Українки. Ідеться також про існування певного зв’язку між пориванням душі до надлюдського ідеалу, «ins Blau», із музичною сферою. The article contains the characte- ristic of musical features of Olha Kobylianska’s stories, described in article of Lesia Ukrainka “Writer-Ruthenians in Bukovina”. It also shows examples of connections in biographies and works of writers, with focus on musical parallels. The article focuses on parallel creation of novelette “Valse melancolique” of Olha Kobylіanska and essay “Loud strings” of Lesia Ukrainka, where music became the “canvas” of a literary work and the means to implement original form of autobiography – formation of a soul. On this basis tracedgenesis of raremental and artistic harmony that led to the emergence and certain semantic content of Lesia Ukrainka’s philosophical reasons. It also contains particular interpretation of the concepts of “symphony” and “symphonic” in terms of musical genre features and the ircorrect interpreting in the contex to article of Lesia Ukrainka. It is also about the existence of a specific connection between the aspirations of the soul to super humani deal, “ins Blau”, with the musical sphere.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectмузикаuk_UK
dc.subjectсимфоніяuk_UK
dc.subjectins Blauuk_UK
dc.subjectгармоніяuk_UK
dc.subjectдушаuk_UK
dc.subject«Писателі-русини на Буковині»uk_UK
dc.subject«Valse melancolique»uk_UK
dc.subject«Голосні струни»uk_UK
dc.subjectmusicuk_UK
dc.subjectsymphonyuk_UK
dc.subjectins Blauuk_UK
dc.subjectharmonyuk_UK
dc.subjectsouluk_UK
dc.subject“Writer-Ruthenians in Bukovina” (“Pysateli-rusynу Bukovуnу”)uk_UK
dc.subject“Valse melancolique”uk_UK
dc.subject“Loud Strings” (“Golosni Strunу”)uk_UK
dc.titleЛеся Українка про музикальність творів Ольги Кобилянської: генеза і смислове наповненняuk_UK
dc.title.alternativeLesia Ukrainka about Melodious Nessinworks of Olha Kobylianska: Genesis and Semantic Contentuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Волинь філологічна: текст і контекст, 2016, № 22

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
43.pdf821,2 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.