Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12669
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШелюх, Ольга-
dc.contributor.authorShelіukh, Olha-
dc.date.accessioned2017-06-05T09:47:14Z-
dc.date.available2017-06-05T09:47:14Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationШелюх О. «Жіночий текст» українського модернізму в рецепції Василя Сімовича / О. Шелюх // Волинь філологічна: текст і контекст : зб. наук. пр. / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Ін-т філології та журналістики ; [редкол.: Г. Л. Аркушин та ін.]. - Луцьк, 2016. - Вип. 22 : Універсум Лесі Українки. - С. 488-498-
dc.identifier.otherУДК 821.161.2.09.«18/19»(092)-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12669-
dc.description.abstractКоло літературних зацікавлень Василя Сімовича дуже розмаїте, й актуальні для його часу проблеми, над якими він замислювався, не втратили своєї ваги донині. Вивчаючи модерну українську літературу кінця ХІХ – початку ХХ ст., В. Сімович окремо висловив свої міркування про особливу природу «жіночого тексту» українського модернізму (насамперед творчості Лесі Українки та Ольги Кобилянської) та його рецепцію. The range of literary interests Vasyl Simovych very diverse, and issues on which he thought were relevant for both his time and not lose weight today. At the turn of XIX−XX centuries in Ukrainian literature with the emergence of women writers, born “female literary tradition”, which is the subject of many studies in literature, which was interested in the problem of female nature of the text, women reading text, reception of female creativity. So studying modern Ukrainian literature late XIX − early XX century. V. Simovich attention is paid not only to artists such words as M. Kotsіubуnskyі, O. Makovei, V. Stefanyk, Marko Cheremshyna and B. Lepkyi. Another important issue is the scientific reasoning of the special nature of their own “feminine text” Ukrainian modernism (first Lesia Ukrainka and Olha Kobylianska) and its reception. Based on the principles of receptive aesthetics of literary criticism, Vasyl Simovych his literary and critical practice proved that the works of Lesia Ukrainka, Olha Kobylianska in 20−30 years XX century. Despite the fact that were written before were frozen structure which is always perceived by all equally.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subject«жіночий текст»uk_UK
dc.subjectрецепція творчостіuk_UK
dc.subjectреципієнтuk_UK
dc.subjectестетикаuk_UK
dc.subjectмемуариuk_UK
dc.subjectфілологічний методuk_UK
dc.subject“women text”uk_UK
dc.subjectperception of the creative workuk_UK
dc.subjectrecipientuk_UK
dc.subjectaestheticsuk_UK
dc.subjectmemoirsuk_UK
dc.subjectphilological methoduk_UK
dc.title«Жіночий текст» українського модернізму в рецепції Василя Сімовичаuk_UK
dc.title.alternative“Women Text” Ukrainian Modernism in the Reception Vasyl Simovychuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Волинь філологічна: текст і контекст, 2016, № 22

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
42.pdf588,63 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.