Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12664
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоманов, Сергій-
dc.contributor.authorRomanov, Serhiі-
dc.date.accessioned2017-06-04T15:44:11Z-
dc.date.available2017-06-04T15:44:11Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationРоманов С. Національна історія у проектах позитивістської адаптації та модерністської актуалізації: Л. Старицька-Черняхівська - Леся Українка / С. Романов // Волинь філологічна: текст і контекст : зб. наук. пр. / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Ін-т філології та журналістики ; [редкол.: Г. Л. Аркушин та ін.]. - Луцьк, 2016. - Вип. 22 : Універсум Лесі Українки. - С. 429-449-
dc.identifier.otherУДК 821.160.1–12.00-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12664-
dc.description.abstractУ статті розглянуто дві різні моделі освоєння історичного матеріалу, представлені історіософськими концепціями і творчими практиками Лесі Укра- їнки та Л. Старицької-Черняхівської. У першому випадку рецептивний потен- ціал твору визначається сприйняттям авторкою безмежного дисперсного поля, яким є історія. Фантазії «на тему», як і сумлінна белетризація підручника, були для неї однаково неприйнятними способами освоєння минулого. За «вільгот- ністю» першого та дріб’язковою ретельністю другого губилося основне, за чим варто шукати письменника, – сутність, живий нерв, свідомість давніх епох. До таких лоцій найкраще надавався інтуїтивно-образний, а не реалістично-понятій- ний підхід, який апробувала Л. Старицька-Черняхівська. In this article the two different models of mastering of the historical document over history-philosophy conceptions and creative works of Lesіa Ukrainka and L. Sta- rytska-Cherniakhivska are outlined. In the first occasion the receptive potential of writing defines by author’s perception of the limitless dissimilar space of a history. The free fantasies and the diligent paraphrase of textbook wasn’t to her by good method of recognition history. A freestyle the first and a trifling the second method haven’t the main of writer’s need – essence, alive nerve, consciously of the past epochs. For that purpose is intuitive and figurative but isn’t realistic and conception approach, that L. Starytska-Cherniakhivska used by. That approach definitely use in state-positive restore of collective past, when colonic (without rights and perspec- tives) nation aspires to confirm its presence into the world culture and political space. That way appealed, almost fully, to the national traditions and restored and widen its to “inward use”.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectрозповідьuk_UK
dc.subjectісторіяuk_UK
dc.subjectміфuk_UK
dc.subjectконцепціяuk_UK
dc.subjectмистецтвоuk_UK
dc.subjectколоніяuk_UK
dc.subjectімперіяuk_UK
dc.subjectправдаuk_UK
dc.subjectnarrationuk_UK
dc.subjecthistoryuk_UK
dc.subjectmythuk_UK
dc.subjectconceptionuk_UK
dc.subjectartuk_UK
dc.subjectcolonyuk_UK
dc.subjectimperiauk_UK
dc.subjecttruthuk_UK
dc.titleНаціональна історія у проектах позитивістської адаптації та модерністської актуалізації: Л. Старицька-Черняхівська - Леся Українкаuk_UK
dc.title.alternativeNational History Over the Projects Positivistic Adaptation and Modern Actualization: Lesіa Ukrainka – L. Starytska-Chernіakhivskauk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Волинь філологічна: текст і контекст, 2016, № 22

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
37.pdf1 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.