Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1260
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрижановська, Зореслава Юріївна-
dc.contributor.authorKrryzhanovska, Z. Yu.-
dc.date.accessioned2013-05-29T11:41:05Z-
dc.date.available2013-05-29T11:41:05Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationКрижановська З. Мотиваційні детермінанти діяльності педагога дошкільної ланки / З. Ю. Крижановська // Соціальна психологія : наук. журнал / Український центр політичного менеджменту, Національний педагогічний університет ім. М. Драгоманова. - 2008. - № 6. - С. 131-138.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1260-
dc.description.abstractУ статті здійснюється теоретичний аналіз концептуальних підходів щодо мотиваційного компонента в структурі педагогічної діяльності. Представлено дані емпіричних зрізів з цієї тематики. This paper is a theoretical analysis of conceptual approaches to the motivational component in the structure of educational activities. The data of empirical sections of this topic.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherУкраїнський центр політичного менеджменту Національний педагогічний університет ім. М. Драгомановаuk_UK
dc.subjectмотиваціяuk_UK
dc.subjectпедагогічна діяльністьuk_UK
dc.subjectмotivationuk_UK
dc.subjecteducational activitiesuk_UK
dc.titleМотиваційні детермінанти діяльності педагога дошкільної ланкиuk_UK
dc.titleMotivational determinants of teacher pre-school level-
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kryzhanovska.pdf558,86 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.