Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12265
Назва: Початкова школа сільської місцевості як компонент соціальної інфраструктури села (друга половина ХХ - початок ХХІ століття)
Інші назви: Primary school in rural area as a component of rural social infrastructure (second half of XX - beginning of XXI century)
Автори: Берладин, Ольга
Berladyn, Olha
Бібліографічний опис: Берладин, О. Початкова школа сільської місцевості як компонент соціальної інфраструктури села (друга половина ХХ - початок ХХІ століття) / О. Берладин // Педагогічний часопис Волині. - 2017. - № 1. - С. 7-12. - Бібліогр.: 6 назв.
Дата публікації: 2017
Дата внесення: 24-кві-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: primary school in rural areas
social infrastructure
socio-cultural development
socio-economic development
початкова школа сільської місцевості
соціальна інфраструктура
соціокультурний розвиток
соціально-економічний розвиток
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюється проблема функціонування початкової школи сільської місцевості як компонента соціальної інфраструктури села (у визначених хронологічних межах). Окреслено особливості соціальної інфраструктури невеликих сільських населених пунктів України, подано окремі показники мережі шкіл і соціальної сфери; обґрунтовуються можливі шляхи взаємодії загальноосвітнього закладу І ступеня і сільського соціуму у стабілізації інфраструктури села. Акцентується на проблемах, що впливають на соціокультурний розвиток села, функціонування початкової школи, вирішення яких за допомогою комплексу врегульованих державою заходів соціально-економічного та освітнього характеру здатне радикально змінити ситуацію з якістю життя в сільській місцевості, оптимізувати культурно-освітній потенціал, забезпечити рівний доступ до якісної освіти сільським школярам. Наголошується, що важливими чинниками стабілізації соціальної сфери села поряд із модифікацією її соціально-економічної структури є розвиток і оновлення початкової школи сільської місцевості, оскільки закриття освітнього закладу є причиною міграції молодих сімей із сільської місцевості та занепаду сільських територій. Узагальнено, що необхідна виважена державна політика, яка б ураховувала особливості сільського соціуму та сприяла забезпеченню стабільних освітніх і життєвих перспектив для підростаючого покоління українських громадян. The article highlights the issue of primary schools functioning in rural areas as a component of social infrastructure (in certain chronological limits). The peculiarities of the social infrastructure of small rural settlements in Ukraine, presents some network indices of schools and social services; substantiates the possible ways of interaction between primary schools and stabilize the rural society in rural infrastructure. Raised issues affect the socio-cultural development of the primary school functioning in rural areas. Solving them through complex, regulated by the state socio-economical and educational matters is able to radically change the situation with the quality of life in rural areas, optimize the cultural and educational potential, and ensure equal access to quality education for students in rural areas. It is emphasized that an important factor in stabilizing the social sphere of the village next to the modification of its socio-economic structure is the development and renewal of primary schools in rural areas, as the closure of educational institutions causes migration of young families from rural areas and the degeneration of rural areas. The deliberate government policy that takes into account the peculiarities of rural society and contribution to ensure a stable educational and life prospects for the younger generation of Ukrainian citizens is required.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12265
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2017, № 1(4)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Berladyn.pdf421,67 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.