Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12206
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлапчук, В. А.-
dc.contributor.authorKlapchuk, V. A.-
dc.date.accessioned2017-04-12T15:07:38Z-
dc.date.available2017-04-12T15:07:38Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.otherУДК 339.372.84:339.372.5(100+477)1-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12206-
dc.description.abstractПроаналізовано торговельні мережі як прояв глобалізації, перші супермаркети світу, як основні заклади, що формують торговельну мережу, а також їх винахідників. Охарактеризовано класифікацію торговельних мереж світу компанією GT Partners Ukraine. Досліджено міжнародні торговельні мережі України, географію їх діяльності та особливості розвитку. The first supermarket in the world as major institutions that form retailers and their inventors. The world known retail classification by GT Partners Ukraine. Studied international trade network of Ukraine, geography and characteristics of their development.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectторговельна мережаuk_UK
dc.subjectсупермаркетuk_UK
dc.subjectгіпермаркетuk_UK
dc.subjectрегіон покриттяuk_UK
dc.subjectміжнародна торговельна мережаuk_UK
dc.subjectretailuk_UK
dc.subjectsupermarketuk_UK
dc.subjecthypermarketuk_UK
dc.subjectregion coveringuk_UK
dc.subjectthe international trade networkuk_UK
dc.titleМіжнародні торговельні мережі у світі та їх розвиток в Україніuk_UK
dc.title.alternativeAnalyzed Retailers As a Manifestation of Globalizationuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми країнознавчої науки, 2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Klapchuk_torgivelni_merezhi.pdf531,04 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.