Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12185
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPasyk, Lyudmyla Adamivna-
dc.contributor.authorПасик, Людмила Адамівна-
dc.date.accessioned2017-04-11T14:03:50Z-
dc.date.available2017-04-11T14:03:50Z-
dc.date.issued2017-03-
dc.identifier.citationPasyk L. A. Motive und Ziele der Frauen bei der Partnerwahl (anhand deutschsprachiger Bekanntschaftsanzeigen und Profile auf den Webseiten) / L. A. Pasyk // Innovative Technologies in Science : Proceedings of the III International Scientific and Practical Conference (February 28, 2017, Dubai, UAE). - 2017. - № 3(19).- Vol.4 - P.45-47uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12185-
dc.description.abstractThe article deals with the notions “motive” and “motivation” as well as with the means of expression of the motives and the aims by the women in the situation of partner choice. The material of the study is taken from the german electronic advertisements of acquaintance and Internet-questionnaries. The situation of partner choice is modeled in the form of actional frame. The slots of macro-propositional frame of the situation of partner choice (subject of choice, process of choice, object of choice, reason and purposes) are filled with different language units. The questionnaires give the expanded information about the addresser, her motives and aims, while the advertisements of acquaintance are limited to a smaller amount and contain mainly short, the most relevant (to the author’s mind) information. The motivs and the aims can differ. It depends on the situation and also on the personal desires of the women, who look for a partner. Due to the age of the women three groups were determined and the means of expression of main aims were specified.uk_UK
dc.language.isodeuk_UK
dc.publisherROSTranse Trade FZC companyuk_UK
dc.subjectpartner choiceuk_UK
dc.subjectmotiveuk_UK
dc.subjectmotivationuk_UK
dc.subjectaimuk_UK
dc.subjectwomanuk_UK
dc.titleMotive und Ziele der Frauen bei der Partnerwahl (anhand deutschsprachiger Bekanntschaftsanzeigen und Profile auf den Webseiten)uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FIF)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pasyk_article.pdf383,16 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.