Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11924Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Коменда, Ольга Іванівна | - |
| dc.contributor.author | Komenda, Olha I. | - |
| dc.date.accessioned | 2017-03-01T11:01:03Z | - |
| dc.date.available | 2017-03-01T11:01:03Z | - |
| dc.date.issued | 2009 | - |
| dc.identifier.citation | Коменда О. Стиль, напрямок і метод: до питання розмежування та правомірності застосування понять у музикознавстві / О. Коменда // Проблеми педагогічних технологій : зб. наук. пр. / Луц. ін-т розв. людини, Відкр. міжнар. ун-ту розв. людини "Україна". – Луцьк: [б. в.] - 2009. - Вип. 3–4. – С. 68–76. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11924 | - |
| dc.description.abstract | Автор робить спробу виявити семантичне навантаження понять стиль, напрямок та метод, а також оцінити рівень їх працездатності у музикознавстві. The author does attempt to find out semantic filling of concepts style, direction and method, and also to estimate a level of their serviceability in musicology. | uk_UK |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Луцький інститут розвитку людини | uk_UK |
| dc.relation.ispartofseries | Вип. 3-4; | - |
| dc.subject | стиль | uk_UK |
| dc.subject | напрямок | uk_UK |
| dc.subject | метод | uk_UK |
| dc.subject | style | uk_UK |
| dc.subject | direction | uk_UK |
| dc.subject | method | uk_UK |
| dc.title | Стиль, напрямок і метод: до питання розмежування та правомірності застосування понять у музикознавстві | uk_UK |
| dc.title.alternative | Style, direction and method: to a question on differentiation and legitimacy of use of concepts in musicology | uk_UK |
| dc.type | Article | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FKiM) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| стиль напрям метод.pdf | 288,91 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.