Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11911
Назва: Міжнародний маркетинг: методичні вказівки до самостійної роботи
Автори: Грицюк, Наталія Олександрівна
Grytsyuk, Natalia O.
Бібліографічний опис: Грицюк Н. О. Міжнародний маркетинг: методичні вказівки до самостійної роботи / Н. О. Грицюк. – Луцьк: СНУ ім. Лесі Українки, 2016. – 48 с.
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 27-лют-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: Міжнародні маркетингові дослідження
Позиціювання на міжнародному ринку
Типи моделей виходу на зовнішні ринки
Короткий огляд (реферат): Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Міжнародний маркетинг» містять зміст дисципліни за темами, плани практичних занять та основні терміни, вправи на засвоєння теоретичного матеріалу, ситуації для обговорення, тематику рефератів та контрольних завдань, перелік питань на екзамен, критерії оцінювання знань студентів та рекомендовану літературу.
Опис: Рекомендовано для студентів галузі знань галузі знань 0306 – Менеджмент і адміністрування, спеціальності 8.03060104 «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» денної форми навчання
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11911
Тип вмісту: Methodical recommendations
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mizn_market_samost.pdf425,03 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.