Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11821
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТиможинський, Віктор Анатолійович-
dc.contributor.authorКоменда, Ольга Іванівна-
dc.contributor.authorKomenda, Olha I.-
dc.contributor.authorTymozhynskyi, Viktor A.-
dc.date.accessioned2017-02-22T10:04:56Z-
dc.date.available2017-02-22T10:04:56Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationТиможинський, В. Риси гармонічного стилю кантати М.Скорика "Весна" / В. Тиможинський, О. Коменда // Музикознавчі студії Інституту мистецтв Волинського державного університету ім. Лесі Українки та Національної музичної академії України ім. П.І. Чайковського / М-во культури і туризму України [та ін.] ; [редкол.: М.А. Давидов (голова) та ін. ; уклад. О.І. Коменда]. - Луцьк, 2007. - Вип. 1. - С. 71-87.uk_UK
dc.identifier.otherББК 85.313(4УКР)-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11821-
dc.description.abstractСпираючись на методику дослідження гармонічного стилю І.Коханик, автори детально розглядають специфіку гармонічних структур кантати М. Скорика “Весна” (акорди з додатковими тонами, нестійкі каденційні акорди, органні пункти, лейтакорди), особливості діахронного співвіднесення цих структур (окрім класичної функціональності, зв’язки типу “стійкість – нестійкість”), а також дію гармонічного фактора твору в проекції на композиційну площину (роль терцієвого мислення). Приходячи до висновку про стилетворчу і стилерепрезентантивну функцію гармонічної мови “Весни”, вони стверджують, що в кантаті М. Скорика спостерігається властиве українській музиці 1960-х років в цілому розширення і оновлення національного музично-інтонаційного словника.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський державний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectгармонічний стильuk_UK
dc.subjectгармонічні структуриuk_UK
dc.subjectметодика стильового гармонічного аналізуuk_UK
dc.subjectкласична функціональністьuk_UK
dc.subjectдіахронна співвіднесеність гармонічних структурuk_UK
dc.subjectспіввіднесеність гармонічних структур на композиційному рівніuk_UK
dc.titleРиси гармонічного стилю кантати М. Скорика “Весна”uk_UK
dc.title.alternativeLines of the harmonic style of M. Skoryk’s cantata ―springtime‖uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
06-тимож.-коменда.pdf326,41 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.