Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11656
Назва: Ефективність застосування програми індивідуалізації фізичного виховання школярів
Інші назви: Efficacy of Individualization Program of Physical Education of Pupils
Автори: Левандовська, Любов Юріївна
Lewandowska, Lyubov
Бібліографічний опис: Левандовська Л. Ефективність застосування програми індивідуалізації фізичного виховання школярів / Любов Левандовська // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2015. − Вип. 18. – С. 71-75.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 12-лют-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: підлітки
функціональний стан
індивідуалізація
підвищення
adolescents
functional state
individualization
increase
Короткий огляд (реферат): Мета роботи – вивчити функціональний стан кардіореспіраторної системи підлітків у процесі індиві-дуалізації фізичного виховання. У дослідженні взяло участь 148 підлітків загальноосвітніх шкіл м. Кременця, із них 70 – це дівчата й 78 – хлопці, яких методом рандомізації розподілили на контрольні та основні групи. На основі аналізу й узагальнення даних науково-методичної та спеціальної літератури й результатів констатувального експерименту розроблено програму індивідуалізації фізичного виховання, за якою займалися підлітки основних груп. Завдяки застосуванню запропонованої програми індивідуалізації фізичного виховання в школярів основної групи вдалося суттєво підвищити функціональні можливості кардіореспіраторної системи організму, що демонструє значне покращення показників проб Штанге (на 31,15 с) та Генчі (на 15,43 с). Purpose – to study the functional state of cardiorespiratory system of teenagers in individualization process of physical education. The study involved 148 adolescents of secondary schools Kremenets, including 70 girls and 78 boys, whose method of randomization were divided into control and basic groups. Based on the analysis and synthesis of scientific-methodical and professional literature and results ascertaining experiment, has developed a program of individualization of physical education at which adolescents engaged in major groups. Thanks to the proposed program of individualization of physical education pupils in the main group was able to significantly increase the functionality of the cardiorespiratory system of the body, which clearly demonstrates the significant improvement in tests Stange (in 31,15 sec.) and Ghencea (in 15,43 sec.).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11656
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2015, № 18

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lyubov Lewandowska.pdfОсновна стаття381,64 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.