Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11613
Назва: Музеї при загальноосвітніх навчальних закладах Волинської області: хорологічний та хронологічний аспекти
Інші назви: Museums in secondary schools of volyn region. Horological and chronological aspects
Автори: Павловська, Тетяна Сергіївна
Чабанчук, Микола Андрійович
Pavlovska, Tetiana S.
Chabanchuk, Mykola A.
Бібліографічний опис: Павловська Т. С. Музеї при загальноосвітніх навчальних закладах Волинської області: хорологічний та хронологічний аспекти / Т. С. Павловська, М. А. Чабанчук // Географія та туризм = Geography and tourism : наук. зб. / Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. – Київ, 2015. – Вип. 34. – С. 200−213.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 9-лют-2017
Видавництво: Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Теми: музей
зразковий музей
профіль музею
загальноосвітні навчальні заклади
museum
museum model
the profile of the museum
general education
Короткий огляд (реферат): Метою статті є аналіз просторової організації мережі музеїв при загальноосвітніх навчальних закладах Волинської області та показників динаміки розвитку музейної справи у закладах освіти. Методика. Застосовано такі методи дослідження як порівняльно-географічний, математичний, статистичний, графічний, картографічне моделювання. Наукова новизна. Картографічно відображено географію музеїв при загальноосвітніх закладах Волині із зазначенням їхніх профілів, окремо створено картосхему поширення „Зразкових” музеїв області, розраховано та закартографовано показник частки загальноосвітніх навчальних закладів з музеями від загальної кількості таких закладів кожного адміністративного району, проілюстровано профільну структуру музеїв при загальноосвітніх навчальних закладах в розрізі адміністративних районів краю. Охарактеризовано роль цих музеїв у розвитку туристсько-краєзнавчої роботи регіону та обласного центру. Практичне значення. Результати дослідження можуть бути використані при розробці програми розвитку туристсько-краєзнавчої роботи на Волині; фахівцями індустрії туризму для розробки туристичних маршрутів; у навчальних закладах при викладанні курсів туристського та краєзнавчого спрямування.
The purpose of the article is to analyze the spatial organization of the network of museums in secondary schools of Volyn region and the dynamics of development of museums in educational institutions. Methods. There were applied research methods such as comparative geographical, mathematical, statistical, graphical, cartographic modeling. Scientific innovation. We cartographically reflected geography of museums in secondary schools of Volyn indicating their profiles. Separately we created skeleton map of spreading "model" museums of the region, calculated and mapped indicator of the share of secondary schools that have museums from the total number of establishments of each administrative district, illustrated the profile structure of the museum at secondary schools in terms of administrative districts of the province. We also characterized the role of museums in the development of tourism and local history of the region and the regional center. Practical value. The results of the investigation can be used to develop the program of tourism and local history work in Volyn. Tourism industry experts it to develop tourist routes. It also can be used in schools courses of tourism and study of a region.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11613
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FGEO)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pavlovska_Chabanchuk.pdf711,75 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.