Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11528
Назва: Міф Сізіфа, або Епістемологічна відвертість (романи «Книга забуття» і «Та сама курява дороги» В. Слапчука у співвідношенні філіації)
Інші назви: The Myth of Sisyphus or Epistemic Openness (novel "The Book of Oblivion" and "The Same Dust of the Road" by VasylSlapchuk in relation to filiation)
Автори: Яструбецька, Галина Іванівна
Yastrubetska, Halyna I.
Бібліографічний опис: Яструбецька Г. Міф Сізіфа, або Епістемологічна відвертість (романи "Книга забуття" й "Та сама курява дороги" В. Слапчука) / Галина Яструбецька // Слово і час= Word and time : наук.-теорет. журн. / Нац. Акад. наук України, Ін-т л-ри ім. Т. Г. Шевченка, Нац. спілка письм. України. – Київ, 2016. - № 5. - С. 61-69.
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 1-лют-2017
Видавництво: Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка НАН України
Теми: естетична стратегія
модифікація експресіонізму
композиція
абсурд
антологізація
трансформація
філіація
aesthetic strategy
expressionism modification
composition
absurd
antologizatsiya
transformation
filiation
Короткий огляд (реферат): У статті пропонується погляд на романи «Книга забуття» і «Та сама курява дороги» В. Слапчука крізь призму ідеї «абсурдної людини» А. Камю. Відчуття у парадигмі фундаментального абсурду характеризує експресіоністський масштаб відчаю, який став критеріальним чинником поетики «Книги забуття», змінивши емоційно-почуттєву і ритмо-композиційну криву в напрямку відстороненої рефлексії у «Тій самій куряві дороги». Романи аналізуються у зв’язку філіації. Акцент – на «Книзі забуття» як на первинному художньому об’єкті, що репрезентує нову естетичну стратегію, «живий метод» автора. На основі трансформації інваріантно-концептуальних модерністських і постмодерністських ознак В. Слапчук збагатив елітно-літературну систему форм якісно відмінним від наявних структурно-стильовим утворенням у жанровому вимірі роману.
In the article one can observe the novels “The Book of Oblivion” and “The Same Dust of the Road” by VasylSlapchuk through the prism of the idea of "the absurd man" by Albert Camus. Sensations in the paradigm of the fundamental absurdity characterizes expressionistic scope of despair that has become criteria factor of poetics of "Book of Oblivion", changing emotional and sensual, also rhythm and composite curve toward the aloof reflection in "The Same Dust of the Road." The novels are analyzed in relation to filiation. The emphasis is made on the novel “The Book of Oblivion” as the primary artistic object that represents a new aesthetic strategy, "living method" of the author. On the basis of the transformation of invariant-modernist and postmodernist concept features by VasylSlapchuk joins elitist-literary forms of the system which are qualitatively different from the existing by structural and stylistic formation in the novel genre dimension.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11528
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FFG)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
sizif.pdf148,99 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.