Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11461
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанасюк, Світлана Леонідівна-
dc.contributor.authorPanasyuk, Svitlana L.-
dc.date.accessioned2017-01-23T13:38:37Z-
dc.date.available2017-01-23T13:38:37Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПанасюк С. Художня специфіка сучасного уроку музичного мистецтва / С. Панасюк // Науковий вісник Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича.- Чернівці, 2014. - Вип. 701: Серія "Педагогіка і психологія". С. 98-105uk_UK
dc.identifier.otherУДК 373.51-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11461-
dc.description.abstractСтаття присвячена уроку музичного мистецтва. Розкривається роль вчителя у формуванні оцінного ставлення учнів до музики, та музичної діяльності. The article deals with the peculiarities of the organizational technologies of the Musical Art lesson. It exposes the essence of the specifics of the modern lesson on the base of the literary sources. It substantiates the significance of the personal pedagogical social intercourse, which has its own peculiarities at the Musical Art lessons, and it’s artistic-pedagogical. The article exposes the versatility of specifics of the teacher’s activity as the composer, the producer of the Musical Art lesson and the initiator of the artistic pedagogical social intercourse between the participants.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЧернівецький національний університет ім. Ю. Федьковичаuk_UK
dc.subjectурокuk_UK
dc.subjectмузичне мистецтвоuk_UK
dc.titleХудожня специфіка сучасного уроку музичного мистецтваuk_UK
dc.title.alternativeArt Specifics of Modern Musical Lessonuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
345.pdf180,5 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.