Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11368
Назва: «Буквар с различни поучения» П. Беровича та «Граматка» П. Куліша: порівняльний аналіз
Інші назви: «Hramatka» by P. Kulish and «Primer with Different Teachings» by P. Berovich: Comparative Analysis
Автори: Дзюба, Тетяна Анатоліївна
Dziuba, Tatiana
Бібліографічний опис: Дзюба Т. «Буквар с различни поучения» П. Беровича та «Граматка» П. Куліша: порівняльний аналіз // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія "Філологічні науки. Літературознавство". – 2016. – № 1 (326). – С. 118-122.
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 30-гру-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: компаративний аналіз
структура
загальнолюдський і національний виміри
буквар
педагогічна система
comparative analysis
structure
universal and national dimensions
primer
educational system
Короткий огляд (реферат): У статті схарактеризовано й зіставлено дві перші світські рідномовні навчальні книги: болгарський «Буквар с различни поучения» Петра Беровича та «Граматку» Пантелеймона Куліша. З’ясовано їхні спільні й відмінні риси з погляду структури, змісту, педагогічних настанов. Обґрунтовано новаторський характер підручників, їх роль у подоланні схоластики й догматизму в освітньому процесі, значення для поширення практичних знань, утвердження болгарської та української літературних мов тощо. The article deals with characteristics and comparison of the first two native language secular educational books: Bulgarian «Primer with different teachings» by Peter Berovych and «Hramatka» by Panteleimon Kulish. Author analyzes their differences and similarities in terms of structure, content, teaching guidelines. Also, we noted that in the both of the initial benefits alphabet was based on the principle of pronouncing. Publications contributed to the development of Ukrainian and Bulgarian literary languages. The books were innovative in there nature and design. Their compilers tried to meet the urgent training needs, overcome scholasticism and dogmatism in teaching children, not only to teach the basics of literacy, but also to prepare students to the real life.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11368
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Літературознавство", 2016, № 1 (326)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25.pdf236,5 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.