Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11280
Назва: Три подхода к изучению исполнительской интерпретации музыкального текста
Автори: Коменда, Ольга Ивановна
Komenda, Olha I.
Бібліографічний опис: Коменда О. Три подхода к изучению исполнительской интерпретации музыкального текста [Текст] / О. Коменда // Музыкальная академия. - 2015. - № 4. - С. 159-164.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 22-гру-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: исполнительская интерпретация
исполнительское наклонение
стилистически-интерпретационная модель
Короткий огляд (реферат): В статье раскрыты особенности трёх подходов к осмыслению своеобразия исполнительской интерпретации музыкальных текстов, а именно − жанрово-фактурный, интонационно-динамический и историко-семиотический. Их применение проиллюстрировано на примере анализа второй части фортепианной сонаты Н. Лысенко в исполнении А. Козаренко.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11280
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
коменда.pdf614,76 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.