Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11132
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрицюк, Наталія Олександрівна-
dc.contributor.authorGrytsyuk, Natalia O.-
dc.date.accessioned2016-12-15T14:29:49Z-
dc.date.available2016-12-15T14:29:49Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationГрицюк Н.О. Г Міжнародний маркетинг: методичні вказівки до практичних занять / Н.О. Грицюк. – Луцьк: СНУ ім. Лесі Українки, 2016. – 53 с.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 339.152 (072)-
dc.identifier.otherББК 65.5-32 я 73-9-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11132-
dc.descriptionРекомендовано для студентів галузі знань галузі знань 0306 –Менеджмент і адміністрування, спеціальності 8.03060104 «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» денної форми навчанняuk_UK
dc.description.abstractМетодичні вказівки до практичних занять дисципліни «Міжнародний маркетинг» містять зміст дисципліни за темами, плани практичних занять та основні терміни, вправи на засвоєння теоретичного матеріалу, ситуації для обговорення, тематику рефератів та контрольних завдань, перелік питань на екзамен, критерії оцінювання знань студентів та рекомендовану літературу.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectметодичні вказівкиuk_UK
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UK
dc.subjectміжнародний маркетингuk_UK
dc.subjectсуб’єкти міжнародного маркетингуuk_UK
dc.subjectміжнародний маркетингuk_UK
dc.subjectЗбутова політикаuk_UK
dc.subjectТоварна політикаuk_UK
dc.titleМіжнародний маркетинг: методичні вказівки до практичних занятьuk_UK
dc.typeMethodical recommendationsuk_UK
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Міжнар маркет - практичні.pdf505,85 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.