Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11132
Title: Міжнародний маркетинг: методичні вказівки до практичних занять
Authors: Грицюк, Наталія Олександрівна
Grytsyuk, Natalia O.
Bibliographic description (Ukraine): Грицюк Н.О. Г Міжнародний маркетинг: методичні вказівки до практичних занять / Н.О. Грицюк. – Луцьк: СНУ ім. Лесі Українки, 2016. – 53 с.
Issue Date: 2016
Date of entry: 15-Dec-2016
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Keywords: методичні вказівки
маркетингова діяльність
міжнародний маркетинг
суб’єкти міжнародного маркетингу
міжнародний маркетинг
Збутова політика
Товарна політика
Abstract: Методичні вказівки до практичних занять дисципліни «Міжнародний маркетинг» містять зміст дисципліни за темами, плани практичних занять та основні терміни, вправи на засвоєння теоретичного матеріалу, ситуації для обговорення, тематику рефератів та контрольних завдань, перелік питань на екзамен, критерії оцінювання знань студентів та рекомендовану літературу.
Description: Рекомендовано для студентів галузі знань галузі знань 0306 –Менеджмент і адміністрування, спеціальності 8.03060104 «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» денної форми навчання
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11132
Content type: Methodical recommendations
Appears in Collections:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Міжнар маркет - практичні.pdf505,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.