Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11016
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKotys, Olena-
dc.contributor.authorКотис, Олена-
dc.date.accessioned2016-12-08T15:10:51Z-
dc.date.available2016-12-08T15:10:51Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКотис, О. Challenges of teaching academic writing to ukrainian esl students = "Виклики" при відкладанні академічного письма англійською мовою для українських студентів / О. Котис // Актуальні питання іноземної філології. – 2016. – № 4. – C. 88-93. – При ст. прізвище авт.: O. Kotys. - Текст англ.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 811.111’38:003-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11016-
dc.description.abstractAcademic writing in English is one of the important tools that enable voices of Ukrainian scholars to be heard in the scientific world. Most of Ukrainian universities included this subject into their curricula. Students of the Foreign Philology Department at Lesia Ukrainka Eastern European National University study this subject during their MA course. Our article is based on the teaching experience gained in 2016. We singled out the most frequent challenges that Ukrainian instructors face when teaching academic writing to Ukrainian students. The main problems that occur are the following: students replicate the approaches they used at secondary school when wr iting compositions in case of writing academic essays, they sometimes fail to understand the purpose and type of an essay they are asked to write; inability to briefly and precisely describe visual information (charts, graphs and tables, etc.), inadequate use of synonyms and paraphrase, unsuccessful use of generalizations, making mistakes when writing summaries. Англомовне академічне письмо – одне з важливих інструментів спілкування українських науковців зі світовою науковою спільнотою. Більшість університетів України долучили цей предмет до навчальних планів. В інституті іноземної філології Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки «Академічне письмо» вивчають студенти-магістри. На основі досвіду викладання цього навчального курсу в 2016 році розглянуто основні труднощі, з якими стикаються українські викладачі. До першочергових проблем належать: калькування шкільних підходів при написанні академічних есе; нерозуміння типів есе та їх призначення; невміння коротко й предметно описувати візуальну інформацію (графіки, діаграми тощо); проблеми із застосуванням синонімів і перефразувань; невміле використання узагальнень при передачі інформації; помилки при написанні анотацій та рефератів.uk_UK
dc.language.isoenuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectacademic styleuk_UK
dc.subjectEnglishuk_UK
dc.subjectwritinguk_UK
dc.subjectchallengesuk_UK
dc.subjectteaching methodologyuk_UK
dc.subjectLesia Ukrainka Eastern European National Universityuk_UK
dc.subjectForeign Philology Departmentuk_UK
dc.subjectparaphraseuk_UK
dc.subjectgeneralizationuk_UK
dc.subjectsynonymsuk_UK
dc.subjectacademic essaysuk_UK
dc.subjectакадемічний стильuk_UK
dc.subjectанглійська моваuk_UK
dc.subjectписьмоuk_UK
dc.subjectвикликиuk_UK
dc.subjectметодика викладанняuk_UK
dc.subjectСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectінститут іноземної філологіїuk_UK
dc.subjectперефразуванняuk_UK
dc.subjectузагальненняuk_UK
dc.subjectсинонімиuk_UK
dc.subjectакадемічне есеuk_UK
dc.titleChallenges of teaching academic writing to ukrainian esl studentsuk_UK
dc.title.alternative«Виклики» при викладанні академічного письма англійською мовою для українських студентівuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання іноземної філології, 2016, №4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18.pdf732,33 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.