Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11010| Назва: | Когнитивный подход к формированию коммуникативной компетенции при обучении иностранному языку в неязычном вузе |
| Інші назви: | Cognitive Approach to Forming Communication Competence in Teaching a Foreign Language in the Non-Linguistic Higher Educatinal Establishment. |
| Автори: | Жолтаева, Гульнар Кылышпаева, Мадина Ханина, Надежда Zholtaeva, Gylnar Kylyshpaeva, Madina Khanina, Nadiia |
| Бібліографічний опис: | Жолтаева, Г. Когнитивный подход к формированию коммуникативной компетенции при обучении иностранному языку в неязычном вузе / Г. Жолтаева, М. Кылышпаева, Н. Ханина // Актуальні питання іноземної філології. – 2016. – № 4. – С. 56-61. |
| Дата публікації: | 2016 |
| Дата внесення: | 8-гру-2016 |
| Видавництво: | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки |
| Теми: | межкультурная коммуникативная компетентность когнитивный подход языковая личность интеграция глобализация intercultural communication competence cognitive approach linguistic identity integration globalization |
| Короткий огляд (реферат): | Обсуждается актуальность задачи формирования межкультурной коммуникативной компетентности – способности, позволяющей языковой личности выйти за пределы собственной культуры и приобрести качества медиатора культур, не утрачивая собственной культурной идентичности.This article discusses the relevance of the task of forming Intercultural Communicative Competence – the ability that lets a language personality go beyond his/her own culture and to acquire the qualities of a mediator of cultures without losing his/her cultural identity. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11010 |
| Тип вмісту: | Article |
| Розташовується у зібраннях: | Актуальні питання іноземної філології, 2016, №4 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 12.pdf | 767,14 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.