Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10971
Назва: Функціонування асоціативного механізму пам’яті в процесі семантизації слів іноземної мови
Інші назви: Functioning of Associative Memory Mechanism in the Process of Foreign Language Words Semantization
Автори: Лавриненко, Олександр
Lavrynenko, Oleksandr
Бібліографічний опис: Лавриненко, О. Функціонування асоціативного механізму пам’яті в процесі семантизації слів іноземної мови / О. Лавриненко // Актуальні питання іноземної філології. – 2015. – № 3. – С. 84-90. .
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 6-гру-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: когнітивний процес
лексична одиниця
іноземна мова
логічне мислення
образне мислення
синестезія
голосні звуки
голосні звуки
cognitive process
lexical unit
foreign language
logical thinking
image thinking
synesthesia
vowels
consonants
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано та описано багатогранність когнітивного процесу, пов’язаного із засвоєнням людиною іноземної мови. Окреслено принципові відмінності між засвоєнням рідної та іноземної мов. В емпіричній частині дослідження розглядаються два важливі аспекти когнітивної роботи асоціативного механізму людського розуму при засвоєнні нових лексичних одиниць у загальному процесі викладання іноземної мови. Перша цільова парадигма практичної роботи являє собою пошук найбільш вдалого функціонального співвідношення між правою та лівою півкулями мозку, яка найкраще сприяє засвоєнню лексики іноземної мови. Друга парадигма дослідження є обґрунтуванням й теоретичним описом феномену синестезії з подальшим емпіричним аналізом її специфічного впливу на формування у людському розумі когнітивних зв’язків між якостями фізичних об’єктів навколишнього світу та їх вербальними відповідниками у будь-якій іноземній мові. Вдалося встановити, що функціональна рівновага між лівою та правою півкулями мозку є найбільш сприятливою передумовою для ефективного засвоєння лексичної системи іноземної мови. Водночас в дослідженні емпірично підтверджено факт впливу феномену синестезії на процес створення людиною нових номінацій для небачених нею раніше об’єктів. The complexity of cognitive process of foreign language words perception and memorization is described and reasoned. The author describes the principal difference between native and foreign language learning processes. In the empirical part of this research two important aspects in the cognitive functioning of human mind by the perception of meanings of new lexical units are examined and analyzed. The mentioned process is reflected as the part of general activity in foreign language teaching. The first practical paradigm of this research presents the search of most convenient functional relation between right and left human brain parts for foreign language lexical units’ perception. The second practical paradigm of this research is dedicated to the description of synesthesia phenomenon and its influence to the process of creation of cognitive connections between physical objects of reality and their verbal analogues in the human mind. The researcher managed to define the interesting fact, that functional equality between the left and right parts of human brain can be regarded as the most convenient condition for the effective memorization of foreign language lexical system. The second important result is the practical validation of the synesthesia phenomenon and it’s influence on the process of new nominations creation for unknown objects. The work out of methods, which could make the described phenomenon to serve as the supporting mechanism for learning of foreign lexical units, would be a good perspective for future researches.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10971
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання іноземної філології, 2015, №3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf273,94 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.