Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10910
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБіскуб, Ірина-
dc.contributor.authorБегаль, Олена-
dc.contributor.authorBiskub, Iryna-
dc.contributor.authorBegal, Olena-
dc.date.accessioned2016-12-05T16:12:59Z-
dc.date.available2016-12-05T16:12:59Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБіскуб І. Реалізація зв’язності діалогу людини та віртуального співрозмовника / І. Біскуб, О. Бегаль // Актуальні питання іноземної філології. - 2015. - № 2. - С. 12-18uk_UK
dc.identifier.otherУДК 81’33:004.773.6-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10910-
dc.description.abstractІдеться про когнітивні аспекти зв’язності, котрі впливають на її реалізацію, з метою їх втілення у моделюванні автоматичних діалогових систем. Розглянуто та охарактеризовано когнітивні процеси і компоненти, що забезпечують досягнення зв’язності у діалозі; відзначається особлива роль так званої орієнтувальної частини та ментальних репрезентацій у побудові семантично і прагматично когерентної діалогічної взаємодії. Доведено, що «орієнтувальна частина» допомагає налаштувати співрозмовника на активне сприйняття й ознайомити з контекстуальними аспектами взаємодії, а чітко структурована репрезентація знань формує тематично впорядковану основу для релевантного встановлення зв’язків. Отримані результати дали змогу сформулювати шляхи оптимізації роботи автоматичної діалогової системи. Як наслідок для віртуального співрозмовника змодельовано компоненти, котрі є суттєвими для реалізації зв’язності діалогу та втілення яких у розробці лінгвістично компетентного чат-бота дозволило досягти природної і когерентної діалогічної комунікації між людиною та машиною. This article is devoted to cognitive aspects of coherence which have influence on its realization with their further implementation in automatic dialogue systems modeling. The cognitive processes and components which ensure reaching the coherence in a dialogue are examined and characterized; a crucial role of the so-called “orientation section” and mental representations in constructing semantically and pragmatically coherent dialogue interaction is emphasized. It has been proved that the “orientation section” helps to prepare an interlocutor for active perception and to acquaint him with contextual aspects of the interaction, while the accurately structured knowledge representation forms a thematically well-organized basis for the relevant establishment of the relations. The results of the research suggest the ways of optimizing the functioning of automatic dialogue systems. Consequently, the components which are essential for reaching the dialogue coherence have been modeled for virtual interlocutors, implementation of which in the development of the linguistically competent chat-bot made it possible to achieve the natural and coherent dialogue communication between the human and the machineuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectзв’язністьuk_UK
dc.subjectдіалогuk_UK
dc.subjectвіртуальний співрозмовникuk_UK
dc.subject«орієнтувальна частина»uk_UK
dc.subjectментальна репрезентаціяuk_UK
dc.subjectмоделюванняuk_UK
dc.subjectcoherenceuk_UK
dc.subjectdialogueuk_UK
dc.subjectvirtual interlocutoruk_UK
dc.subject“orientation section”uk_UK
dc.subjectmental representationuk_UK
dc.subjectmodelinguk_UK
dc.titleРеалізація зв’язності діалогу людини та віртуального співрозмовникаuk_UK
dc.title.alternativeRealization of the Coherence in the Dialogue between Human and Virtual Interlocutor.uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання іноземної філології, 2015, №2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
akpif_2015_2_4.pdf402,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.