Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10908
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦісар, Андрій-
dc.contributor.authorTsisar, Andriy-
dc.date.accessioned2016-12-05T15:57:15Z-
dc.date.available2016-12-05T15:57:15Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЦісар А. Конфігураційні можливості концепту BERUFSWAHL у сучасному німецькомовному рекламному дискурсії / А. Цісар // Актуальні питання іноземної філології. - 2014. - № 1. - С. 144-148uk_UK
dc.identifier.otherУДК 811.112.2’373’42 : 659.1-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10908-
dc.description.abstractНа основі сучасних лінгвістичних учень про концепти й концептосистеми та їх функціонування в дискурсі автор виклав у статті результати дослідження конфігураційних можливостей концепту BERUFSWAHL (вибір професії) у сучасному німецькомовному рекламному дискурсі, який є інституційним, антропоцентричним, інформативним, прагматично загостреним та орієнтованим на масового адресата – суб’єкта вибору професії. Під час дослідження встановлено, що концепт BERUFSWAHL утворює в цьому типі дискурсу конфігураційні зв’язки з рядом концептів із позитивним оціночним компонентом, які передовсім відображають цінності сучасного західноєвропейського німецькомовного суспільства. Такі дискурсивні конфігурації концептів забезпечують успіх і раціональних, і емоційних рекламних стратегій. Окрім того, у статті окреслено перспективи подальших досліджень концептів адресата й адресанта реклами через взаємодію концепту BERUFSWAHL з іншими концептами в межах даного типу дискурсу. The article deals with the results of the configurational possibilities research of the concept BERUFSWAHL (occupational choice) in the modern German-language advertising discourse which is institutional, anthropocentric, informative, pragmatically keen and oriented on a mass addressee who is the subject of the occupational choice. The research has been undertaken in terms of existing linguistic studies of concepts and conceptual systems and their functioning in the discourse. It allows to establish that in the given type of discourse the concept BERUFSWAHL generates configurational connections with a number of concepts which have a positive valuation component and represent in the first place the values of the modern West European German-speaking community. Such discursive configurations of concepts ensure the success of rational as well as emotional advertising strategies. Additionally the author outlines the perspective of subsequent researches concerning the addressee and the addresser of the advertisement trough the interaction of the concept BERUFSWAHL with other concepts in this type of discourse.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectрекламний дискурсuk_UK
dc.subjectраціональні та емоційні стратегії рекламиuk_UK
dc.subjectконцептuk_UK
dc.subjectвербалізація концептівuk_UK
dc.subjectпрофілізація концептівuk_UK
dc.subjectдискурсивні конфігурації концептівuk_UK
dc.subjectadvertising discourseuk_UK
dc.subjectrational and emotional advertising strategiesuk_UK
dc.subjectconceptuk_UK
dc.subjectverbalization of conceptsuk_UK
dc.subjectprofilisation of conceptsuk_UK
dc.subjectdiscursive configurations of conceptsuk_UK
dc.titleКонфігураційні можливості концепту BERUFSWAHL у сучасному німецькомовному рекламному дискурсіїuk_UK
dc.title.alternativeConfigurational Possibilities of the Concept BERUFSWAHL in the Modern German-Language Advertising Discourse.uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання іноземної філології, 2014, №1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
akpif_2014_1_31.pdf419,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.