Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10905
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSemenyuk, Tetiana-
dc.contributor.authorСеменюк, Тетяна-
dc.date.accessioned2016-12-05T15:46:37Z-
dc.date.available2016-12-05T15:46:37Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСеменюк, Т. Semantische text-bild-beziehungen bei der gestaltung von werbeanzeigen = Семантичні відношення між текстом та зображенням у рекламних текстах / Т. Семенюк // Актуальні питання іноземної філології. - 2014. - № 1. - С. 133-138.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 81’22’27-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10905-
dc.description.abstractIm Artikel sind multikodale Phänomene erforscht, bei deren Gestaltung verschiedene Zeichensysteme bzw. Text und Bild gleichzeitig Verwendung finden können. Die Kombination von Text und Bild als Mittel der Kommunikation wirft die Fragen nach den Dominanzbeziehungen und semiotischen Verhältnissen zwischen Text und Bild auf. Im Artikel wird der Zusammenhang von sprachlichen und visuellen Bestandteilen der Werbeanzeigen aus Internetquellen untersucht. In der Arbeit sind die wichtigsten Funktionen der verbalen und visuellen Medien der Werbung betrachtet, die Fragen der Text- und Bilddominanz bei der Gestaltung von Werbeanzeigen erörtert und die Typologie der Text-Bild-Beziehungen in der Werbung erforscht. Die Text-Bild-Verhältnisse sowie Dominanz- und Dependenzbeziehungen zwischen Text und Bild bei der Gestaltung der Werbeanzeigen sind im Rahmen einer Gesamtbotschaft unter semantischem Gesichtspunkt eingehend dargelegt. Im Artikel sind drei wichtigste semantische Text-Bild-Beziehungen in der Werbung erforscht.У статті досліджено полікодові феномени, в утворенні яких беруть участь різні знакові системи, у тому числі текст та зображення. Зв’язок між текстом і зображенням піднімає передусім питання домінантності знаків різних семіотичних систем – і вербальні, і зображувальних, а також їх семіотичних відношень. Приділено увагу співіснуванню та зв’язку вербальних і зображувальних складників рекламних оголошень, відібраних з Інтернету. Проаналізовано найважливіші функції вербальних і візуальних елементів реклами, досліджено питання домінантності тексту та зображення у створенні рекламних оголошень, їх домінантні позиції. Особливу увагу звернуто на типологію зв’язків між знаками різних кодів у рекламі. Докладно схарактеризовано три види зв’язків на семіотичному рівні між текстом і зображенням, які допомагають визначити роль та функціональне навантаження і вербальних, і зображувальних знаків.uk_UK
dc.language.isodeuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectTextuk_UK
dc.subjectBilduk_UK
dc.subjectText-Bild-Beziehungenuk_UK
dc.subjectRedundanzuk_UK
dc.subjectErgänzunguk_UK
dc.subjectDiskrepanzuk_UK
dc.subjectтекстuk_UK
dc.subjectзображенняuk_UK
dc.subjectвідношення текст-зображенняuk_UK
dc.subjectнадмірністьuk_UK
dc.subjectдоповненняuk_UK
dc.subjectневідповідністьuk_UK
dc.titleSemantische Text-Bild-Beziehungen bei der Gestaltung von Werbeanzeigenuk_UK
dc.title.alternativeСемантичні відношення між текстом та зображенням у рекламних текстах.uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання іноземної філології, 2014, №1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
akpif_2014_1_29.pdf777,4 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.