Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10898
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМакарук, Лариса Леонідівна-
dc.contributor.authorMakaruk, Larysa L.-
dc.date.accessioned2016-12-05T14:54:46Z-
dc.date.available2016-12-05T14:54:46Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМакарук Л. Диференційні ознаки сучасної англомовної реклами / Л. Макарук // Актуальні питання іноземної філології. - 2014. - № 1. - С. 96-102uk_UK
dc.identifier.otherУДК 811.111’33’373:659.1-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10898-
dc.description.abstractСтаттю присвячено дослідженню рекламних текстів. Звернуто увагу на те, що диференційною ознакою сучасної англомовної реклами є її мультимодальний характер. Описано роль і функції паралінгвальних компонентів, які входять до структури рекламних текстів. Проаналізовано взаємозв’язок та взаємозалежність вербальних і паралінгвальних компонентів комунікації в англомовних рекламних текстах. Схарактеризовано невербальні складники як елементи мультимодальної комунікації. Виявлено низку тенденцій, які впливають на формування сучасної реклами. Обґрунтовано складники, які утворюють сучасні рекламні блоки, окреслено їх особливості. Описано спектр семіотичних ресурсів, які формують рекламний блок. Зазначено, що структурними елементами реклами є вербальні й невербальні складники. Перераховано ключові компоненти, що входять до структури реклами. Значну увагу зосереджено на візуальних компонентах. Проаналізовано та визначено їхню важливість і доцільність використання. Виокремлено складники рекламних блоків (заголовок, підзаголовок, зачин, текст рекламної пропозиції, висновок або прескриптор, ехо-фразу, слоган, адресу, номер ліцензії). This article deals with an investigation which has been conducted in connection with modern English advertisements, focusing particular attention on their multimodal character. A description is given of the role and the functions of the elements which are an integral part of these advertisements. The interdependence and interconnection of verbal and paralingual components in English advertisements have been analyzed. Verbal and non-verbal elements have been described, and factors which influence the formation of modern advertisements have been identified. A description is given of the components which modern advertisements comprise, and their peculiarities have been analyzed. An investigation has been made into the spectrum of semiotic resources which are utilized within advertisements. It has been indicated that the verbal and non-verbal elements of advertisements are their structural elements. The key components which belong to the advertisements have been enumerated. Great attention is paid to the visual elements. Their importance and the necessity of usage have been analyzed. The constituent parts of advertisements have been identified (caption, sub-caption, beginning, the text of the advertisement offer, conclusion or prescriber, echo-phrase, slogan, address, license number).uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectрекламаuk_UK
dc.subjectвербальні та невербальні засобиuk_UK
dc.subjectкомпонентиuk_UK
dc.subjectмультимодальністьuk_UK
dc.subjectсеміотичні ресурсиuk_UK
dc.subjectadvertisementuk_UK
dc.subjectverbal and non-verbal meansuk_UK
dc.subjectcomponentsuk_UK
dc.subjectmultimodalityuk_UK
dc.subjectsemiotic resourcesuk_UK
dc.titleДиференційні ознаки сучасної англомовної рекламиuk_UK
dc.title.alternativeThe Distinct Features of Modern English Advertisements.uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання іноземної філології, 2014, №1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
akpif_2014_1_22.pdf406,2 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.