Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10841
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрицюк, Ірина Михайлівна-
dc.contributor.authorHrytsiuk, Iryna M.-
dc.date.accessioned2016-11-28T14:29:30Z-
dc.date.available2016-11-28T14:29:30Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationГрицюк І. М. Особливості мотивації молодших школярів, які мають проблеми з поводженням / І. М. Грицюк // Теоретичні і прикладні проблеми психології : зб. наук. пр. / Східноукр. нац. ун-т ім. Володимира Даля. – Сєвєродонецьк, 2015. - № 3(38). - С. 142-150.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10841-
dc.description.abstractУ статті ми прагнули розкрити взаємозв'язки нерівномірностей розвитку психічних функцій з проблемами поводження молодших школярів та визначити мотивацію їх негативної поведінки.uk_UK
dc.description.abstractIn this article we aimed to reveal relationships of mental functions irregularities problems handling primary school children and define their negative behavior.-
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Володимира Даляuk_UK
dc.subjectмотиваціяuk_UK
dc.subjectмолодший шкільний вікuk_UK
dc.subjectпсихічні функціїuk_UK
dc.subjectфункціональні системиuk_UK
dc.subjectготовність до школиuk_UK
dc.subjectнормаuk_UK
dc.subjectпатологіяuk_UK
dc.subjectіррегулярністьuk_UK
dc.subjectmotivationuk_UK
dc.subjectprimary school ageuk_UK
dc.subjectmental functionsuk_UK
dc.subjectfunctional systemsuk_UK
dc.titleОсобливості мотивації молодших школярів, які мають проблеми з поводженнямuk_UK
dc.title.alternativeMotivation features primary school children who have problems in dealinguk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК 159.922.73:159.947.5-057.874-
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21778.pdf567,76 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.