Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1084
Назва: Структура і семантика піктограм та ідеограм в англомовних засобах масової комунікації
Інші назви: Strucuture and Semantics of Pictograms and Ideograms in English Mass Media
Автори: Макарук, Лариса Леонідівна
Makaruk, Larysa L.
Бібліографічний опис: Макарук Л. Л. Структура і семантика піктограм та ідеограм в англомовних засобах масової комунікації / Л. Л. Макарук // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. Філол. науки. Мовознавство. – 2008. – № 10. – С. 202–207.
Дата публікації: 2008
Дата внесення: 24-тра-2013
Видавництво: Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки
Теми: спілкування, комунікація, медіа-дискурс, піктограма, ідеограма
intercourse, communication, mass media discourse, pictogram, ideogram
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано семантику та структуру піктограм та ідеограм, які використовуються у сучасному медіа-дискурсі, також звернуто увагу на особливості мови газетних заголовків. The article deals with the structure and semantics of pictograms and ideograms which are used in modern mass media discourse. Great attention is also paid to the peculiarities of newspaper headlines.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1084
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FIF)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Makaruk 3.docx542,15 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.