Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1073
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛинник, Юрій Миколайович-
dc.contributor.authorLynnyk, Yurii M.-
dc.date.accessioned2013-05-24T11:54:40Z-
dc.date.available2013-05-24T11:54:40Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЛинник Ю.М. Сучасні концепції післядипломної освіти україни: переваги, недоліки, перспективи / Ю.М. Линник // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2012. – Вип. 15 – С. 132 – 139uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1073-
dc.description.abstractУ статті здійснюється огляд та критичний аналіз основних сучасних підходів до післядипломної освіти України. Здійснивши ґрунтовний аналіз низки концепцій післядипломної педагогічної освіти, автор пропонує власне визначення терміну “післядипломна педагогічна освіта”.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherНаціональний педагогічний університет імені М.П. Драгомановаuk_UK
dc.subjectосвіта дорослихuk_UK
dc.subjectбезперервна освітаuk_UK
dc.subjectпіслядипломна освітаuk_UK
dc.subjectконцепції післядипломної освітиuk_UK
dc.titleСучасні концепції післядипломної освіти України: переваги, недоліки, перспективuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК 374.71-
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FIF)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14_KYIV_NPU_DRAGOMANJVA_2012.pdf275,22 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.