Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10676
Title: Роль самостійної роботи з практичного програмування в системі підготовки студентів фізиків
Other Titles: Роль самостоятельной работы по практическому программированию в системе подготовки студентов физиков
The role of self-directed learning in practical programming in the system of preparation of physics students
Authors: Головін, Микола Борисович
Головин, Николай Борисович
Holovin, Mykola B.
Bibliographic description (Ukraine): Головін М.Б. Роль самостійної роботи з практичного програмування в системі підготовки студентів фізики / М. Б. Головін // Проблеми педагогічних технологій : зб. наук. пр. / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Луц. ін-т розвитку людини відкритого міжнар. ун-ту розвитку людини "Україна", Волин. акад. дім ; [голов. ред. В. С. Зубович]. - Луцьк, 2008. - Вип. 1 (38). - С. 29-34. - Бібліогр.: 4 назв.
Issue Date: 2008
Date of entry: 3-Oct-2016
Publisher: Волинський національний університет т ім. Лесі Українки, Луцький інститут розвитку людини відкритого міжнар. ун-ту розвитку людини "Україна", Волинський академічний дім
Keywords: методика
увага
модель пам'яті
структура знань
внимание
модель памяти
структура знаний
methodology of studying
attention
memory model
knowledge structure
Abstract: Розглянуто навчальне програмування моделі фізичного процесу в контексті структурної організації ментального відображення об’єктів цієї діяльності. Рассмотрено учебное программирования модели физического процесса в контексте структурной организации ментального отображения объектов этой деятельности. Educational programming of physical process model in the context of structural organization of mental reflection of the objects of this activity is considered.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10676
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FITM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Samost_robota.pdf406,97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.