Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10636
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмолюк, Світлана Володимирівна-
dc.contributor.authorSmoliuk, Svitlana V.-
dc.date.accessioned2016-09-20T12:18:29Z-
dc.date.available2016-09-20T12:18:29Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСмолюк С. Теоретичні засади формування розвивального освітнього середовища початкової школи України / С. Смолюк // Обрії. - 2015. - № 2. - С. 20-23uk_UK
dc.identifier.otherУДК 37.026 :372.4-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10636-
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу науково-педагогічних праць обґрунтовано сутнісну характеристику розвивального освітнього середовища початкової школи. Здійснено аналіз ключових понять дослідження: освітнє середовище, розвивальне навчання, розвиток особистості, соціалізація, адаптація та ін. Подано графічне представлення поняття «середовище» у взаємодії з іншими категоріями: світ, простір, умова, оточення, місце, реальна подія тощо. Автор трактує розвивальне освітнє середовище початкової школи як систему психолого-педагогічних, матеріально-технічних, санітарно-гігієнічних, організаційних та інших умов, що забезпечують ефективну соціалізацію та розвиток особистісних цінностей учня в навчально-виховному процесі початкової школи. On the basis of analysis of scientific and pedagogical work essential characteristic of the developing of the educational environment of the primary school is proved. Made the analysis of the key concepts of the study: educational environment, developing education, development of the personality, socialization, adaptation, and others. Posted graphical representation of the concept of "environment" in collaboration with the other categories: light, space, condition, environment, place, event, actual event, etc. The author treats the developmental educational environment of the primary school as a system of psychological and pedagogical, logistical, sanitary, organizational and other conditions for the effective development of the socialization and personal values of the pupil in the educational process in the elementary school.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherІвано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Державний вищий навчальний заклад "Прикарпатський національний університет імені В. Стефаникаuk_UK
dc.subjectпедагогічний процесuk_UK
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UK
dc.subjectосвітній простірuk_UK
dc.subjectпочаткова школа Україниuk_UK
dc.subjectрозвиток і саморозвиток особистості учняuk_UK
dc.subjecteducational processuk_UK
dc.subjecteducational environmentuk_UK
dc.subjecteducational spaceuk_UK
dc.subjectprimary Ukrainian schooluk_UK
dc.subjectdevelopment and self-development of the individual pupiluk_UK
dc.titleТеретичні засади формування розвивального освітнього середовища початкової школи Україниuk_UK
dc.title.alternativeTheoretical base of the developing of the educational environment of the primary Ukrainian schooluk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
smoliuk.pdf981,55 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.