Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10636
Title: Теретичні засади формування розвивального освітнього середовища початкової школи України
Other Titles: Theoretical base of the developing of the educational environment of the primary Ukrainian school
Authors: Смолюк, Світлана Володимирівна
Smoliuk, Svitlana V.
Bibliographic description (Ukraine): Смолюк С. Теоретичні засади формування розвивального освітнього середовища початкової школи України / С. Смолюк // Обрії. - 2015. - № 2. - С. 20-23
Issue Date: 2015
Date of entry: 20-Sep-2016
Publisher: Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Державний вищий навчальний заклад "Прикарпатський національний університет імені В. Стефаника
Keywords: педагогічний процес
освітнє середовище
освітній простір
початкова школа України
розвиток і саморозвиток особистості учня
educational process
educational environment
educational space
primary Ukrainian school
development and self-development of the individual pupil
Abstract: У статті на основі аналізу науково-педагогічних праць обґрунтовано сутнісну характеристику розвивального освітнього середовища початкової школи. Здійснено аналіз ключових понять дослідження: освітнє середовище, розвивальне навчання, розвиток особистості, соціалізація, адаптація та ін. Подано графічне представлення поняття «середовище» у взаємодії з іншими категоріями: світ, простір, умова, оточення, місце, реальна подія тощо. Автор трактує розвивальне освітнє середовище початкової школи як систему психолого-педагогічних, матеріально-технічних, санітарно-гігієнічних, організаційних та інших умов, що забезпечують ефективну соціалізацію та розвиток особистісних цінностей учня в навчально-виховному процесі початкової школи. On the basis of analysis of scientific and pedagogical work essential characteristic of the developing of the educational environment of the primary school is proved. Made the analysis of the key concepts of the study: educational environment, developing education, development of the personality, socialization, adaptation, and others. Posted graphical representation of the concept of "environment" in collaboration with the other categories: light, space, condition, environment, place, event, actual event, etc. The author treats the developmental educational environment of the primary school as a system of psychological and pedagogical, logistical, sanitary, organizational and other conditions for the effective development of the socialization and personal values of the pupil in the educational process in the elementary school.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10636
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FP)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
smoliuk.pdf981,55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.