Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10580
Назва: Роль засобів фізичного виховання в прояві негативних особистісних якостей курсантів військового вищого навчального закладу
Інші назви: Role of Physical Culture Means in Manifestation of Negative Personal Qualities of Cadets of Military Higher Educational Establishment
Автори: Горпинич, Олексій
Horpynych, Oleksiy
Бібліографічний опис: Горпинич О. Роль засобів фізичного виховання в прояві негативних особистісних якостей курсантів військового вищого навчального закладу / О. Горпинич // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Східноєвроп. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2015. - № 4 (32). - C. 72-76.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 18-вер-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: курсанти ВНЗ
агресивність і конфліктність
рукопашний бій
психодіагностича методика
антистресовий тренінг
cadets of universities
aggressiveness and proneness to conflict
psychodiagnostic methodology
hand-to-hand fight
socio-psychological anti-stress training
Короткий огляд (реферат): Мета сттатті – за допомогою засобів фізичного виховання зменшити прояв негативних особистісних якостей кур­сантів військового ВНЗ. Для визначення рівня негативних особистісних якостей, а саме агресив­ності й конфліктності, ми використали психодіагностичну методику Е. П. Ільїна та П. А. Ковальова. Групу контролю становили курсанти, які не мали ніяких(крім обов’язкових занять із фізичного виховання) фі­зичних навантажень. Експериментальну й контрольну групи склали юнаки 1 і 4 курсів віком від 17 до 23 років. Отже, установлено, що додаткові фізичні навантаження зменшують прояв негативних особистісних якостей курсантів. У контрольній групі після проведення експерименту рівень прояву агресивності та конфлікт­ності майже не змінився. Застосування додаткових фізичних навантажень у вигляді тренувань із добро­вільно вибраного виду спорту й соціально-психологічного тренінгу зменшують прояв негативних особистісних якостей і підви­щують стійкість до стресогенних чинників навчальної-службової діяльності курсантів.Aim of the study is with the help of physical education means to decrease the manifestation of negative personal qualities of cadets of a military university. Material and methods: in order to define the level of negative personal qualities we have applied psychodiagnistic methodology of E. P. Ilyin and P. A. Kovaliov. Control group was composed of students of polytechnic university who didn’t receive physical loads (except for obligatory physical education classes). Experimental and control groups were formed of young men of the first course aged 17–18. Results: applying of additional physical loads in the form of trainings of a chosen kind of sport and socio–psychological training decrease manifestation of negative personal qualities and increase resistance to stress factors of educational-service activities of cadets.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10580
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2015, № 4 (32)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17_21.pdf331,9 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.