Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10480| Title: | Фразеологія прозових творів Уласа Самчука та Богдана Лепкого |
| Authors: | Здіховська, Тетяна Вікторівна Zdikhovska, Tetiana V. |
| Bibliographic description (Ukraine): | Здіховська Т. В. Фразеологія прозових творів Уласа Самчука та Богдана Лепкого : монографія / Т. В. Здіховська ; Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки. – Луцьк : Вежа-Друк, 2014. – 200 с. - Бібліогр.: с. 168-190. |
| Issue Date: | 2014 |
| Date of entry: | 22-Aug-2016 |
| Publisher: | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки |
| Keywords: | фразеологізм художній текст мова прозових творів проза У. Самчука та Б. Лепкого загальномовні стійкі сполуки трансформовані фразеологічні одиниці семантичні та функціонально-стилістичні особливості фразеологізмів |
| Abstract: | З’ясовано специфіку функціонування фразеологізмів у художньому тексті; семантичні та функціонально-стилістичні особливості загальномовних стійких сполук у творах У. Самчука й Б. Лепкого; уживання крилатих виразів і паремій у мові їхніх творів; визначено специфіку діалектних фразеологізмів у мові прозових творів; розглянуто художні прийоми У. Самчука та Б. Лепкого як вияв ідіостилю письменників; установлено домінантні спільні та індивідуальні ознаки вживання фразеологічних одиниць у їхніх прозових творах; виокремлено трансформовані й індивідуально-авторські фразеологізми та описано способи їх творення. Для викладачів, студентів, аспірантів, науковців і всіх, хто цікавиться функціонуванням фразеологізмів у художніх творах. |
| URI: | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10480 |
| ISBN: | 978-617-7181-44-5 |
| Content type: | Monograph |
| Appears in Collections: | Наукові роботи (FP) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| zdihovska_monohraf.pdf | 5,57 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.