Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10342
Title: Активізація самостійної пізнавальної діяльності учнів при роботі з підручником математики
Authors: Швай, Ольга Леонідівна
Shvai, Olha L.
Bibliographic description (Ukraine): Швай О. Л. Активізація самостійної пізнавальної діяльності учнів при роботі з підручником математики / О.Л. Швай // Наукова спадщина Григорія Костюка і сучасні проблеми особистісно-орієнтованої освіти: зб. матер. Всеукр. науково-метод. інтернет-конфер. / уклад. О.Е. Жосан.– Кіровоград: Ексклюзив-Систем, 2016.– С. 378-384.
Issue Date: Apr-2016
Date of entry: 25-Jul-2016
Publisher: Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського
Keywords: мислення
thought
розумова діяльність
mental activity
пізнавальні можливості
cognitive opportunities
шкільний підручник
school textbook
Abstract: У статті проаналізовано деякі методичні підходи до формування в учнів умінь самостійно працювати з підручником математики. Обгрунтовано важливість узгодженості методів з віковими та психологічними особливостями школярів. Зроблено акцент на можливостях створення позитивної мотивації пізнавальної діяльності In the article some methodological approaches for a development of pupils' skills of independent work with mathematical textbooks are analysed. The importance of a consistency of methods with pupils' age and psychological peculiarities is justified. The paper focuses on the opportunities of creating a positive motivation for cognitive activity.
Description: Швай Ольга Леонідівна - кандидат педагогічних наук, доцент кафедри алгебри і математичного аналізу Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10342
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FITM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
shvaj_2016.pdf278,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.