Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10260
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойко, Алла А.-
dc.contributor.authorBoiko, A. A.-
dc.date.accessioned2016-07-19T18:29:30Z-
dc.date.available2016-07-19T18:29:30Z-
dc.date.issued2015-10-29-
dc.identifier.citationБойко А.А. Сміхова комунікація в Інтернеті: релігійні демотиватори /А.А.Бойко //Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи: науково-практичний журнал /відп. ред. С.І.Кравченко; упоряд. М.А.Рожило. - Луцьк: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки, 2015. - № 7 - 8 (6). - С. 48 - 53.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 070.431-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10260-
dc.description.abstractДосліджено специфіку комунікації в Інтернеті на прикладі демотиваторів. Висвітлено демотиватори з релігійної проблематики, вивчено їхню тематика. Охарактеризовано палітру комічного. Демотиватори визначають як яскравий вияв постмодерністської культури, яка знайшла відповідну нішу в інтернет-просторі. Наголошено, що оцінка, яку «виставляє» молодіжна інтернет-аудиторія ролі релігії в суспільстві, дуже занижена, оскільки до уваги не беруться філософські аспекти і морально-етичні постулати певних релігій, доброчинна діяльність духовенства тощо. The specifics of communication on the Internet were studied on the example of demotivational posters. The demotivational posters with religious issues are studied. The demotivational posters are defined as the manifestation of the postmodern culture on the Internet. It is noted that the assessment, which youth Internet audience gives to the role of religion in society, is very understated, because they don’t taken into account philosophical aspects and ethical tenets of religions, charitable activity of the clergy and others.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectмедіаuk_UK
dc.subjectmediauk_UK
dc.subjectІнтернетuk_UK
dc.subjectinternetuk_UK
dc.subjectсміхова комунікаціяuk_UK
dc.subjectcommunication laughteruk_UK
dc.subjectпародійністьuk_UK
dc.subjectparodyuk_UK
dc.subjectдемотиваториuk_UK
dc.subjectdemotivatorsuk_UK
dc.subjectмолодіжна аудиторіяuk_UK
dc.subjectyoung audienceuk_UK
dc.titleСміхова комунікація в Інтернеті: релігійні демотиваториuk_UK
dc.title.alternativeLaughter Communication on the Internet: Demotivatorsuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2015, № 7-8 (6)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Alla Boiko.pdf154,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.