Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10245
Назва: Інтерпретаційні ресурси засобів масової інформації в Україні
Інші назви: Interpretational Resources of Mass Media in Ukraine
Автори: Петрушка, Аліна
Petrushka, А.
Бібліографічний опис: Петрушка А. Інтерпретаційні ресурси засобів масової інформації в Україні /А.Петрушка //Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи: науково-практичний журнал /відп. ред. С.І.Кравченко; упоряд. М.А.Рожило. - Луцьк: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки, 2015. - № 7 - 8 (6). - С. 21 - 26.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 19-лип-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: вибори
elections
влада
government authorities
мас-медіа
mass media
свобода
freedom
цензура
censorship
Короткий огляд (реферат): Складна сучасна політична і мас-медійна ситуація в Україні потребує вивчення історичних передумов, зокрема, становища, в якому перебували українські мас-медіа в період перед виборами до Верховної Ради України 28 жовтня 2012 року. Мета дослідження полягає в аналізі діяльності та тенденцій розвитку українських мас-медіа перед парламентськими виборами 2012 року. Методологія проведення аналізу ґрунтується на використанні історичного та порівняльно-історичного методів, методів систематизації та класифікації. Проаналізовано ефект інформаційної спадковості як чинника передвиборного функціонування мас-медіа, особливості організації мас-медіа в передвиборний період, ефект носіїв політичного контенту мас-медіа, особливості діяльності конкретної групи мас-медіа в передвиборних умовах. Запропоновано методологію комплексного аналізу діяльності мас-медіа в передвиборних умовах. Complicated situation in Ukraine modern politics and mass media requires an examination of the historical background in particular the situation of Ukrainian mass media on the eve of the elections to the Parliament of Ukraine on 28 October 2012. Main objective of the study is to analyze the activities and development tendencies of Ukrainian mass media on the eve of parliamentary elections of 2012. Methodology of the research is based on the use of historical and comparative-historical method in the analysis of the political content in mass media. The effect of information heredity as a factor of election functioning the mass media, organization specialties of the mass media, the effect of political content carriers of the mass media, specialties of a particular mass media group activities are analyzed. The methodology for complex analysis of the mass media in election conditions is proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10245
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2015, № 7-8 (6)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Petrushka.pdf168,36 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.